Mamma mjaua Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 hei. jeg har en liten baby på 11 dager som er forkjølet. bruker nesedråper på han for å gjøre det bedre, men har hørt morsmelk er mye bedre. noen som har noen tips til hvordan jeg får dryppet morsmelk i neseborene hans? jeg klarer å håndmelke, men er litt usikker på hvordan jeg skal få melken inn i nesen, om dere skjønner:) tusen takk for tips:D
Northernlights Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Klem ut melk i en teskje, og la det renne inn i nesen med skje.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 kjøp engangsprøyter på apoteket (uten nål altså) det er også genialt om du skal ha i babyen tran eller andre medisiner etter vært
brooklyn Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 ..eller tar du barbar-metoden, som jeg bruker, om spruter det inn i nesen hans når du ammer. Avogtil blir det litt bom og han får gjerne litt i øynene, men morsmelk er så godt for synet atte:) Så, når han blir sur for han har fått melk inesen, så bare gir du han vanlig pupp og da er alt glemt:)
Blue Lady Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Det jeg syntes funket best var å ta en tom nesedråpe dings, sånne engangs, de små der.. Så tar du litt mm i en kopp, kork eller noe sånt, klemmer på pippeten og suuuuger inn mm. Da spruter du mm i nesen på samme måte som man bruker de til vanlige nesedråper
Mamma mjaua Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 tusen takk fortipsene jenter, det hjalp meg mye:D da har jeg mange måter som jeg kan teste det ut på og se hva som funker best:)
MurielAmanda Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 kjøp en pipette på apoteket. funker veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå