vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Når dere har spontan-abortert, hvor mye blødninger har det vært snakk om da? Og når i svangerskapet?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 jeg mistet da jeg var 11 uker på vei, spottet i 2 dager, før jeg fikk rier og store blødninger (Brukte nattbind, måtte skifte hvert 10 min på det verste- varte ca 1,5 time). Etter et par timer med dette, gikk det over til vanlig mensblødinger i ca en uke, før jeg sluttet og blø. MEN jeg spottet også i siste svangerskap, i uke 4, 5 og 11, og har allikevel fått en flott og frisk jente
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hei! Jeg mistet når jeg var rundt 9 uker på vei. Det begynte med at jeg hadde litt blod i trusa. Skjønte at noe var galt, å etter en time så fikk jeg kraftige smerter i magen (rier) å det bare (sorry meg..) bobla ut MASSE blod i hvertfal 5 timer...Var klumper og deler av foster.. Var helt forferdelig....!! Så begynte det etterhvert å roe seg, så da hadde jeg blødninger i litt over en uke etterpå....
Dronning Sånnja Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Blödde först bittelitt. Ringte legen og fikk komme inn dagen etter på undersökelse. Det ble tatt ultralyd og konstatert at alt var bra. Jeg fikk til og med med meg bilde av barnet hjem(var i uke 9). Direkte etter undersökelsen, i bilen på vei hjem kjente jeg at jeg begynte å blö igjen. Da var det som vanlig mensblödning i ca 15 timer. Så begynte jeg å styrtblö. Det kom klumper. Så var det over. Heldigvis gjorde det ikke vondt. Ingen smerter idet hele tatt. Bare veldig ubehagelig.
SUKK!! Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Hadde en SA for 2 dager siden. Begynte å blø for ca 3 uker siden. Toppet seg med kraftige smerter og ut kom resten av morkaka, faktisk. Blør fortsatt. Har hadd blødninger som en vanlig mens, bare at de har vart i 3 uker. Var 4 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå