Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er litt rar i dag jeg. Er 4.september, termindato... og her sitter jeg med en sovende prinsesse på fanget. Hvor ble tiden av?? Er helt fantastisk å ha henne hos oss, men savner faktisk å være her inne. Alt er liksom så nytt og ukjent på DinBaby. Men er nok på tide å gi slipp på BIM for en periode. Ble temmelig hekta kan man si. Hehe. Ønsker dere alle lykke til med innspurten. Klem fra en utrolig stolt mamma
sonnenschein Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg lengter etter å holde lillegutt i armene, men har også ofte tenkt litt på det at det blir rart å ikke være her inne....Har blitt litt hekta nå mot slutten jeg også. Men vi kommer jo over på dib vi andre også etterhvert...Da "sees" vi jo alle igjen :-) Kos deg meg jenta di!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hehe, ja kan godt tenke meg det er rart å plutselig ikke skal være her inne lenger:) Jeg har fem uker igjen og er her inne flere ganger til dagen. men lillegutt får vel tankene fort bort fra bim kan jeg tenke meg:) Masse lykke til videre med lille prinsessa di:)
Trulte76 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 jeg greier ikke helt å holde meg unna jeg da har en liten prins på 16 dager her Men er jo kjekt å følge med på andre kjente nick om de har født også Så må jeg da svare en eller annen innlegget Når jeg først er innom og titter. Men var en fin tid inne på 3. trimester. Beste trimesteret
*tornerose* Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Hehe, forstår dg veldig godt jeg :-) Blir til de grader avhengig vetu :-) Du er heldig som har fått jenta di og kan nyte tiden fremover og bare hyggelig det at du titter innom oss :-) Her er det 49 dager igjen, men jeg prøver så godt jeg kan å kose meg med magen, sparka og bevegelsene :-) er veldig bevisst på å nyte d da jeg vet at dette er sistemann :-) Klem fra
Lurvehette Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Er helt enig jeg også Må innom å titte her, og se om de andre som har/ hadde termin nå i august/september har fått barna sine. Selv var jeg ferdig her inne for ti dager siden, så nå har jeg endret nick, og får vel fortsette livet utenfor bim:) Men gud så fint det er å være mamma til en bitteliten baby, selv om det er action med tre små tette:)
chrissi Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg savner også å være her inne. Godt å høre at det ikke bare er meg som føler det sånn. he he. Tiden gikk så fort på slutten. Men var så utrolig utålmodig,og klarte derfor ikke å nyte den siste tiden. Det angrer jeg på nå. Men det er helt fantastisk å endelig ha blitt mamma igjen! Den følelsen man får når babyen blir lagt på magen,kan ikke måle seg med noe!!! Det er bare helt fantastisk!! Så lykke til alle sammen! Og nyt de siste ukene. For de kommer aldri igjen... klem
lana<3 Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg husker jeg savnet bim i 3 mnd etter fødsel sist gang, var utrolig vemodig og ikke tilhøre her inne lenger, men slik er det, vemodig en stund og så går det over. Jeg for min del ble hektet på DiB etterpå og henger enda der inne... Hvordan går det med babyen din skrekkblanda fryd? Går ammingen bedre? Fått snakket med helsesøster? Stor klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå