sommer1 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Når er det vanlig å gå på dette? Og hvordan melder jeg meg på? Går til jordmor på helsestasjonen....men skal ikke tilbake dit før jeg er i uke 24. Til dere som har vært på det Hva innebærer det, føler dere det har vært nyttig?
EnergiVenterJente Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 hei. Vi var på fødselsforbredende kurs på helsestasjonen og omvisning på KK denne uken. har termin 20.oktober. Tror alle helsestasjoner har tilbud om noe lignende, så du får helt sikkert mer informasjon på neste kontroll..Var kjempenyttig. Fikk først litt teori omkring fødsel, smertelindring, amming og hva far kan bidra med under fødsel. Også var det omvisning på KK. Veldig nyttig, men forhør deg på helsestasjonen du...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg har meldt meg på kurs hos Jordmor Kjersti. Har hørt masse bra om henne, og min jm anbefalte henne på det varmeste. Hun har kurs som bare er en kved på sykehotellet og så omvisning dagen etter for de som vil. Er ikke alle helsestasjoner som har tilbud har jeg forstått. Om det er nyttig vet jeg ikke, men tenker det er greitt å ha med seg, og hvertfall for pappan så han får vite litt hva det går i.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 den påmeldingen på haukeland var det 1000kr for kurset og da inkludert lunsj for mammaen og pappaen..og selvsagt omvisningen
LadyBlackJack Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 vi meldte oss på svangerskapskurs,men det viste seg at det ikke var plass til oss. :/ Jm sa vi kunne melde oss på et kurs (men det kostet endel peng,husker ikke hvor mye). Det andre valget hun ga oss var at hun kunne ta en lang fødselsprat med meg of samboer og selv gi oss omvisning på kk. Dette syntes jeg var supert,for mye av det man lærer på et svangerskapskurs (smertelindring,hvordan fødselen forløper seg mm) kan jeg mye om fra før, så nå spør jeg bare jm på fødselspraten om det JEG/VI lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå