Gå til innhold

REDORKIDE!!!!

♥Mie Celine♥Håkon♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt innleggene dine i evigheter, selvom jeg bare er fra 2.tri :) Ville bare si at jeg beundrer deg sterkt, synes du har hatt en tøff tid i det siste, og det står respekt av deg og det du går igjennom :) Ønsker deg så utrolig masse lykke til imorra! Det kommer til å gå så sinnsykt bra, og all den angsten du har bært på vil endelig slippe taket :) Tenk, om ett døgn, så har du sikkert verdens skjønneste lille tass i armene! :) Hvor mye vondter klarer vi vel ikke å gå igjennom for de søte små :) Legene veit hva de gjør, og de gjør det de mener er best. så slapp av og nyt fødselen som står for døren!!!!

Gleder meg til en skikkelig oppsummering av de kommende dagene ;)

Stor klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på jeg også å ønsker deg lykke til i morgen.

Er det ikke rart å tenke på at du skal holde nurket ditt i hendene i morgen kveld?

Bruk dagen til å faktisk la dette synke inn.

Lykke,lykke,lykke til!

Du skal bli MAMMA!

Skrevet

Jeg åsså vil jo gjerne slenge meg på her!!! ;) Ønsker deg masse lykke til Redorkide. Som de andre to skriver her har du jo ikke hatt det bare lett den siste tiden, men sterk er du! Det skjønner jeg! Selvom jeg ikke kjenner deg! :) Selvom du har hatt mange vonde tanker med hensyn til setefødselen osv. så klarte du samtidig å roe meg ned her inne! Beundringsverdig er det! :) Gleder meg veldig til å få høre hvordan fødselen har gått! Jeg er helt sikker på at det går veldig bra under induksjonen i morgen! Så lenge du er såpass moden som du er og du ble strippet idag, skal du ikke se bort fra at det hele kommer til å gå veldig fort!

Tenker på deg i morgen i hvertfal!

Stå på, og kooos deg! Selvom det er vanskelig å tenke sånn, så skal du jo gjennom verdens FLOTTESTE og mest unike opplevelse i morgen! Og uansett hvor vondt alt gjør, så prøv å sett pris på smertene. Vi er jo egentlig superheldige som får lov å oppleve noe så stort som en fødsel! Og snart har du lille, etterlengtede nurket i armene dine!! Misunnelig jeg! hihi;)

Go klem til deg!

Skrevet

ååååå herregud..går d an å bli mer rørt eller..hehe jeg sitter her å sipper å smiler om en aen:)tuuuusen takk altså..d er så godt med oppmuntrende ord.,.vet nesten ikke hva jeg skal si jeg:)

selv føler jeg at jeg har klaget å mast som bare d om dette her..å tenkt at stakkars folk,de er vel drit leie av maset mitt hehe..men eneste jeg har fått igjen er oppmuntrende ord å gode tanker..d hjelper sååå på :)

å alle de gode historiene om setefødsel mangen har gitt meg ,d setter jeg så utolig stor pris på..å være her inne har vært med på å korte ned tiden min..å i tillegg så har jeg blitt "kjent" med flere koslige jenter her..på nick ..som til stadig husker meg igjen,å min historie,å som gang på gang støtter meg ..å ei kjempe god venninne har jeg og fått her inne.. 2 sjarmtroll-snart3,som jeg må få lov til å rose opp i skyene ..hu har vært alldeles fantastisk å er ei fantastisk jente som jeg har blitt glad i :)

åsså komer d ei fra 2 tri her som har følgt med på innleggene mine å som skriver så fine ord..nei jeg blir helt satt ut:)

ok..mangen følelser i sving her-..men nå skriver jeg bare ned d som jeg tenker på akkuratt her å nå..:)

klart jeg skal komme å skrive om fødslen..:)

d har vært ei kjempetøff tid dette ..som snart er over..forhåpentligvis..:)

tusen takk alle sammen som har støttet meg..for en fin gjeng altså:)

klem :)

Skrevet

Ja jeg må også bare slenge meg på her:-) For jeg hører også hjemme på 2.tri, men er innom 3.tri hver dag. (Kommer inn hit om et par uker selv)

Og de tre-fire siste ukene er det alltid dine innlegg jeg har leitet etter redorkide:-) Det har vært så mange interessante innlegg fra deg, og så virker du så veldig grei og koselig:-)

Har også fulgt med deg og følt med deg angående dette med setefødsel, og jeg er helt sikker på at alt kommer til å gå strålende!!!! Tenk at i morgen får du se og holde nurket ditt:-) Gleder meg masse masse til å lese fødselshistorien din, og fram til da: Lykke lykke til og gratulerer;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...