Gå til innhold

Babykurv/vugge - noen med tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter noe innmari.. finner ikke den perfekte vuggen eller kurven. Noen med tips? gjerne med en link.

=) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-- eller hva skal babyen deres sove i den første tiden?

Skrevet

Vi har leandervuggen og er kjempefornøyd med den.SIst flyttet vi den rundt med stativ for visste vi skulle flytte og ville ikke lage hull i taket før flytting. Nå skal vi ha vuggen med stativ i stue/kjøkken og krok i taket på soverommet og i loftstua - dermed kan vi enkelt hekte av vuggen og ta den med om vi skal oppholde oss i en annen del av huset - uten å vekke babyen dersom han sover. Brukte den til innendørs søvn hele døgnet fire første mnd sist - siden vi skulle flytte og slapp da å kjøpe seng før etter flytting.Kommer kun til å bruke vuggen første mnd denne gangen også så storesøstera får bruke sprinkelsenga til hun nærmer seg to. Har venner som ahr brukt vognbagen første mnd som seng første mnd og flyttet den med seg rundt i huset.

Skrevet

Vi har purnatur sin hengekurv, gleder meg til bruke den :) Han vanlig vugge fra jeg var liten på soverommet samt sprinkelseng etter førstemann s¨å her det nok av sengeplasser... Anbefaler deg en form for hengevugge, om ikke annet enn til soving i stua/oppholdsrom

Skrevet

Vi har Byssanlull fra Hengekøyefabrikken - også kjent som kolikkvuggen:-)

KJempefin og har vært veldig stas for de besøkende små som har testet den til nå, i alle fall. Skal bare bruke den til dagsoving, er tanken. Den henger i stua.

Skrevet

Vi har kjøpt moseskurv vi :) kjempefin den! De selger den på babyshop i flere farger.

Vuggen tror jeg ikke vi gidder å ta frem denne gangen- ingen av de andre 3 har likt seg i den; så da blir det kurv og vogn her..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...