Gå til innhold

Pittelitt blod - bør jeg være bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do i dag, og når jeg skulle tørke meg var det litt blod på papiret. Det var ikke mye, bare et par små dråper. Helt friskt.

De siste dagene har jeg vært litt sår nedentil, samt at jeg barberte meg i dag tidlig. Merket ikke at jeg skar meg, men kan jo ha fått en liten rift? Er vanskelig med denne barberingen med den store magen i veien, hehe, ser jo ingenting;)

Ble først litt engstelig, men merket jo at jeg var sår så tenkte at det var sikkert derfor. Var jo ikke mye heller... Har også kjent etter opp i skjeden, men var ikke noe blod eller noe der... Sorry detaljer...

Så egentlig har jeg slått meg til ro med at dette er ufarlig... Men så tenker jeg på at man alltid skal ta kontakt med lege hvis blødninger... Vet ikke om dette går under blødning? Var jo to små dråper... Og har ikke kommet noe mer etterpå. Og jenta turner rundt inni magen...

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet og sett det an litt før jeg event. ringte føden.

Skrevet

er nok ikke noe farlig, kan være et sår ettet barberingen.

Skrevet

hei.

jeg hører ikke til her, men så overskriften på "forsiden".

Ville bare si at jeg hadde det sånn. Sår og bittelitt blodspor på papiret, men ikke oppe i skjeden. Dette var rett og slett sopp. Da blir jo slimhinnene ofte litt "sprø" og sprekker litt opp. Bare en tanke for hva det kan være.

Så ville jeg også si at når jeg gikk gravid så fikk jeg masse rosa utflod og sånn fra rundt uke 34. Var på sykehuset og snakket men gynekolog og jordmor pga noen andre ting, og nevnte dette. De sa at det var helt normalt! Så lenge det ikke fylte et bind eller gjorde vondt, så var det ikke noe å bekymre seg for. De ville ikke en gang undersøke meg.

Så vet du det også:o)

Alt er nok helt fint med tulla!

Lykke til med fødsel og sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...