fox`y Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 jeg skal ha rester fra i går (kylling,ris og salat) og gutta skal ha pølse og potetstappe:) blir lettvint i dag siden jeg skal på jobb til kl.18.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 He he.. Vi skal på komlemiddag (raspeballer) hos svigermor! Når hun syns det er for lenge siden hun har sett oss så ringer hun og spør om vi vil komme på komlemiddag.. :-D Namnam!!
ehtaner84 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 vi skal ha bakt potet med masse digg, og alt for mye hvitløk:) mmmmmmmmmmm!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå