Prish Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Koster det det samme som kommunal barnehage? Går det under samme regler som dagmamma? (ang. kontantstøtte)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Du får ikke kontantstøtte om du har barnet ditt i familiebarnehage. Det varierer litt med priser, vi betaler 1600,- pr mnd (inkl mat) i vår.
digger Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 De kan ta makspris tror jeg. Vi betaler 2800 ikl. mat. Du vil miste kontantstøtta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå