Gå til innhold

risikerer å miste jobben siden jeg er sykemeldt.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter sånn med at jeg er konstant sliten, er så vidt jeg orker gå ned til postkassen for da må jeg gå opp en liten bakke.Får hjertebank og blir små svimmel bare jeg gjøre noe minimalt som å henge opp tøy, det kan ta meg 30 min....... Når tulla har lagt seg så er jeg helt pumpa,sex lysten er borte og spiser fordi jeg må. Har jobbet som vikar siden april,men har bare kotrakt fra mnd til mnd,det har liksom vært noe hver mnd med meg pga dette sånn jeg har måtte ta 1-2 dager fri.Va hos legen på mandag og fikk 16 dager sykemelding,først var det sånn tillrettelagt arbeid,men det kunne ikke min arbidsgiver får til.Men føler at jeg mister jobben med denne korte sykemeldingen,så jeg må tilbake på mandag for å gjøre et "godt" inntrykk.......men sitter her helt rådløs for jeg vet ikke om jeg orker og viker ikke som om legen min tror meg.....

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff.. jeg hadde forlangt utreding visdt jeg var deg, for det er en diagonose som dukker fort opp i hodet mitt når jeg leser det her, og den unner jeg ingen:(

jeg regner med du har prøvd og ta gjern og alt dette andre som skal hjelpe mot slike syntomer...

Skrevet

fikk påvist lavt stoff skifte i februar og har tatt først 1 tablett,så 1,5 og nå måtte jeg visst ned til 1tablett igjenn.De tok 4 andre prøver.Var sykemeldt for det samme i februar når de fant ut at jeg hadde lavt stoff skifte......men ikke vet jeg hav det er,føler at ingen tror meg

Skrevet

kjenner til det og slite med og være slapp osv som du beskriver, og at ingen trur deg... sambo sleit med det i 6 år før han fikk diagonosen ME.. hva med og få legen din til og utrede deg for det?

det var rett og slett det sambo gjorde, han satt og søkte på nettet etter alt tenklig det kunne være, skrev det ut, valgte ut de han kjente seg igjen i, tok med til legen sin,og sa, undersøk meg, nå er jeg lei av det her...

i tilegg til dette her han urytmisk hjerte da... hmm... :s

Skrevet

Ville kontaktet nav ang sykepenger, og en arbeidsjurist ang lovligheten av et slikt vikarforhold som du beskriver (du er å anse som fast ansatt i et ulovlig vikariat om bedriften benytter vikarer til å dekke opp en nærmest kronisk undermanningssituasjon og ikke et kortvarig behov for ekstra hjelp pga topper i arb.mengde, og du ikke er vikar for en bestemt person eller via et bemanningsbyrå( som du da i såfall egentlig er ansatt hos)).

Skrevet

Huff kjenner til det der. Jeg sliter oxo med lavt stoffskifte. fikk diagnosen i 2000 så jeg har gått på levaxin daglig siden d. Det er veldig tøft til tider for d er en sjult sykdom, å d er vanskelig å bli trudd rett å slett.

Jeg plages mye med svimmelhet, vonde ledd, hjertebank, dårlig hukomelse, å fryktelig sinne. Vektøkning er oxo noe jeg må passe på hele tiden.

Men syns du skal snakke med legen om d jeg,ikke enkelt å ha d slik. Jeg føler jeg må hele tiden late som jeg når jeg har d som værst. så ikke folk ska se at noe er galt.

Lykke til iallefall. jeg har ikke så mye trøstende å si, men du er ikke alene.

Skrevet

er ansatt gjennom et vikar byrå og bedriften jeg jobber for har bare mnd-mnd kontrakter.

Jeg har latt som i flere år at noe ikke er galt,men nå orker jeg ikke mer i det hele tatt.Det er slitsomt å jobbe og være mamma og kone når en ikke har energi til noe i det hele tatt......

Høres skummelt ut med ME altså,håper det er stoff skiftet mitt som lager alt dette surret med kroppen min.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...