Gå til innhold

hva slags tablett er dette da?? skummelt syntes jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

for en stund tilbake var jeg hos tannlegen med min eldste.

hun måtte trekke en tann.hun var vettaskremt stakkars ungen.

tannlegen foreslo at hun kunne ta en tablett som ville få henne til å syntes dette var gøy + at hun ville glemme hele hendelsen senere.

jeg syntes det hørtes skremmende ut,og takket nei.

men hva var det egentlig,noen som vet.

jeg hadde mere enn nok men ungen når jeg var der,så jeg spurte ikke noe mer om tabletten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en likegyldighets pille som gjør at ungen blir likegyldig og ikke bryr seg om tann trekkingen, jeg med tannlege skrekk pga j...trekking som lita hadde gitt mitt barn det.Bare for å unngå tannlege skrekk senere.

Skrevet

I alle dager! Jeg har NULL peil på medisiner utover ibux og paracet, men tannlegens beskrivelse fikk meg til å assosiere til noe man trenger avvenning fra etterpå... eller rohypnol *grøss* men må jo flire litt da, sikkert ikke meningen at det var sånn det skulle høres ut :o)

Skrevet

Lurer på om det ikke er valium eller noe annet beroligende som fjerner redselen deres, men å påstå at barnet vil synes at det er gøy å være til tannlegen etter å ha fått den er vel kanskje en overdrivelse.

Sønnen min fikk en slik da han nekter å la tannlegen gjøre annet enn å se inn i munnen på han. Han ble litt mer medgjørlig, men ikke mere enn at han fremdeles måtte lokkes og lures for at tannlegen skulle få trekke tanna hans, som for så vidt var halveis løs fra før, men alt i alt, så hjalp den nok litt på siden vi til slutt fikk tatt den tanna.

Tabeletten satt i i et par timer og han sjanglet rundt som om han var småfull, så det anbefales ikke å sende barnet i barnehage eller skole etter at det har fått en slik.

Skrevet

Det er faktisk godt mulig at det var rohypnol det var snakk om, tannleger kan skrive ut benzodiazepiner til pasienter der det trengs.

Virker veldig godt, men selvsagt ikke til bruk bare for "moro'" skyld, det bør jo absolutt være fordi det blir vanskelig å få gjort behandlingen uten.

Skrevet

Glemte å si at to av mine har fått det før en operasjon..

Skrevet

Oi, sånn umiddelbart hørtes det litt skummelt ut, men hvis det er ufarlig, så må det jo være genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...