nr2ijuni09:) Skrevet 22. september 2008 #51 Skrevet 22. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita AnLin *j07* *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. **************GRAVID*******************
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. september 2008 #52 Skrevet 22. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. **************GRAVID*******************
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #53 Skrevet 22. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! **************GRAVID*******************
sørlandsidyll Skrevet 22. september 2008 #54 Skrevet 22. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! **************GRAVID*******************
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 22. september 2008 #55 Skrevet 22. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! **************GRAVID*******************
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 23. september 2008 #56 Skrevet 23. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 #57 Skrevet 23. september 2008 Endelig en fra uke 39 som har fått spire Gratulerer!!
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 23. september 2008 #58 Skrevet 23. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to!
Nanamor Skrevet 25. september 2008 #59 Skrevet 25. september 2008 Dytter litt på denne.. Bare en som er blitt gravid foreløpig?
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 25. september 2008 #60 Skrevet 25. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to!
Vannmann35 Skrevet 25. september 2008 #61 Skrevet 25. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to!
Navychick Skrevet 26. september 2008 #62 Skrevet 26. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm
Nanamor Skrevet 26. september 2008 #63 Skrevet 26. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. september 2008 #64 Skrevet 26. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) )
anjaslilje Skrevet 26. september 2008 #65 Skrevet 26. september 2008 før meg opp på gravid,kan ikke dett jeg..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. september 2008 #66 Skrevet 26. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) ) ^Snups vil ha en til^
PrøvLykken Skrevet 27. september 2008 #68 Skrevet 27. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) ) ^Snups vil ha en til^ PrøvLykken
gutt 07 + baby 09 Skrevet 27. september 2008 #69 Skrevet 27. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) ) ^Snups vil ha en til^ PrøvLykken gutt 07
smiley_4juni-oliver Skrevet 27. september 2008 #70 Skrevet 27. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) ) ^Snups vil ha en til^ PrøvLykken gutt 07 smiley (2 svak positiv billigtester 2 dager på rad så satser på jeg er )
Trallllle Skrevet 28. september 2008 #71 Skrevet 28. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas Tigern85 **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) ) ^Snups vil ha en til^ PrøvLykken gutt 07 smiley (2 svak positiv billigtester 2 dager på rad så satser på jeg er )
Minnie_Moon Skrevet 29. september 2008 #72 Skrevet 29. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas Tigern85 Minni Moon går motstridende inn i 4 pp (tr kom 29/9) **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) ) ^Snups vil ha en til^ PrøvLykken gutt 07 smiley (2 svak positiv billigtester 2 dager på rad så satser på jeg er )
birma og tredjemann Skrevet 29. september 2008 #73 Skrevet 29. september 2008 Mandag 22. sep* ------------------------------------ okidok 1 pp Icerus 9 pp. (egentlig utregnet at IKM er 21, men har uatabil syklus og da er det regnet korteste syklus. Så ender nok egentlig her) pfeew 5pp Spireklar *Tirsdag 23. sep* ------------------------------------ jajamen 8 pp Natta &Alexandra 15 pp og 1 pp med Pergo Fraulein P.1pp tror ikm er i dag.. *Lykkeliten* (ny syklus) Vannmann31 *Onsdag 24. sep* ----------------------------------- A1973 (det er lov å håpe at ikke denne pp blir 6 uker...:-/) floga -1pp klar for nr to! (2pp) *mitt største ønske* Nr2i2009?(3pp) Nutt1nutt, 3pp MammaTilSnuppaLita Bella-klar for mere gulp *Torsdag 25. sep* --------------------------------- Nadiyya 1 pp (etter et års tørke ) PrøvLykken 1pp *Snups vil ha en til* smiley i 1pp (tror det er nå???) sørlandsidyll 2 pp *Fredag 26. sep* ----------------------------------- Nanamor 6pp Diamanda Galas 1 pp etter SA birma, 1pp etter MA Karri - 1 pp *Lørdag 27. sep* ----------------------------------- Skrulla86 (er ikke sikker på eksakt IKM dag) *Søndag 28. sep* ----------------------------------- niten80 monkri gutt 07 Minni Moon 3pp MiMa09 2pp Tigern85 KineMi KrøZa82 Snart Klar!? ***********IKKE GRAVID*************** pfeew 5pp - går over til 6pp..denne gangen skal akupunktur testes!! nr2i2009? - går inn i 4 pp.. AnLin *j07*- går inn i 1. offisielle pp.. A1973 har lurekropp - glad for at syklusen er normal igjen! Natta &Alexandra 16 pp her kommer jeg desverre ( Ny pergorunde!! Diamanda Galas Tigern85 Minni Moon går motstridende inn i 4 pp (tr kom 29/9) Birma **************GRAVID******************* klar for nr to! (svak strek på billigtest dagen før IKM!!) klar for nr to! Nutt1nutt, To positive billig tester, men skal ta cb digital i morgen. Er liksom ikke sikker Selvom jeg er kvalm Nanamor - 6pp (tror jeg tør å skrive meg opp her) ) ^Snups vil ha en til^ PrøvLykken gutt 07 smiley (2 svak positiv billigtester 2 dager på rad så satser på jeg er )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå