Gå til innhold

Det er lov å håpe - ikke sant?


Myth

Anbefalte innlegg

Etter å ha mistet i uke 12 og deretter 7 og 6 så våger jeg ikke helt å tro at dette skal gå veien.

 

Men - 8. mai er jo en fin dag å føde på - ikke sant ;)

 

Ligger lavt i noen uker og sender gode vibber til alle sammen her!

 

Lykke til damer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov til å håpe.

 

Krysser fingrene for deg. Ikke kjekt å gå igjennom den prossessen. Vært der selv, men vi får begge krysser fingrene å håpe på at vi ligger på føden i mai.

 

 

Lykke Til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virklig du får god oppfølgning fra lege nå da!! Må være en skikkelig stor påkjenneing å ha mistet 3 ganger. Jeg har mistet 1 gang og det var grusomt!! Ønsker deg masse lykke til og ikke nøl med å ta kontakt med lege eller jordmor om du blir bekymret!!8 mai høres ut som en nydelig fødselsdag =) Sola skinner, fuglne kvitrer og sneen er borte =) Nyt magen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får pep-talke hverandre av gårde helt til mai!

Hadde selv SA på julaften og oppdaget BO på St Hans aften, så tør ikke håpe veeeldig mye enda. Men så et lite bankende hjerte i dag,så nå er drømmen litt virkeligere :) Vi klarer det her!

 

Og gratulerer! 8nde mai er like fin å føde på som 4rde mai :D Perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,ikke dumt å spørre :) Nesten som en MA,-missed abortion... Blighted Ovum heter det. Svangerskapet startet normalt men embryo døde og etterhvert ble oppløst ( høres grotesk ut,sorry) men kroppen min fikk det ikke med seg og fortsatte graviditeten.... Ble oppdaget ca uke 8,- tom fostersekk. Morkake og alt var på plass men manglet foster....

MA er vel at kroppen fortsetter med graviditeten men fosteret er dødt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...