Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha i dag da ?

Som fødeklar merker jeg at jeg orker svært lite av matlaging for tiden :-(

Får nesten litt dårlig samvittighet av de enkle, og usunne middagene som jeg "disker" opp med....

I dag blir det findus gammeldags fiskegrateng med raspet gulerot....

Fannt ikke noe i frysen som var enklere ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal vi ha hamburgere i brød med slottspoteter. Enkelt og godt , )

Skrevet

Jeg skal lage noe enkelt og.

Pasta og ostesaus med pølse.

Veldig lett, og tar alt på gefylen.. Tar ca 10 min å lage sausen, og pastaen koker seg selv..

Skrevet

Har invitert til jentekveld idag.

Skal lage noe nytt; først legger man fløtegratinerte poteter på bunn så et lag med kylling, squash, tomater og ost på toppen. Dette skal gratineres i ovnen. Tenkte å servere med enkel salat og baguetter til. Håper gjestene blir fornøyd:)

Skrevet

pasta di parma som beskrevet på pakken.. Tilsett en boks Bogskinke skåret i terninger, forvellede babygulrøtter og brokkolibuketter. Oppi en ildfast form, litt ost på toppen, inn i ovnene og gratiner ca 10 minutter :-) Serveres rykende varm med rundstykker og evt. salat på siden. Enkelt, kjapt og nydelig godt.. Bogskinken kan også byttes ut med baconterninger eller pølsebiter :-)

Skrevet

Å nå ble jeg sulten jenter!!! hvertfall når dere skriver om sånn som ovedie.... jeg kan ikke lage det fordi jeg ikke bor i ett land det finnes på butikken.... må nok sende etter norgespakke snart:)

Jeg tror jeg ska lage pita med kylling og salat i dag:)

Skrevet

NÅ foccacia deig rulles bare ut og smøres med tine urteost. Kyllingbiter stekes med litt tacopulver/krydder og drysses over sammen med oliven og fetaost inn i ovnen i 15 min. Serverer en enkel salat til samt rømmedip. Ikke så sunt kanskje men deilig enkelt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...