jentebanden Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 ... å benytte lunchen til å gå seg en tur, i setdet for å sitte å skravle med kollegaene? Det er selvfølgelig ikke snakk om hver dag, men kanskje et par dager i uka. Jeg sitter på kontor, og en slik luftetur hadde vært hærlig, men er litt redd for hvordan det ser ut. Det er vel eneste tiden i døgnet jeg har tid, føles det som...
jentebanden Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2008 Ingen som tørr å kalle meg sær?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Nei, høres bare deilig ut:) Du kan oppmuntre de andre til å bli med omså:D
jentebanden Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Ja, det har jeg faktisk tenkt på, kanskje vi kan være en gjeng som går. Da blir vi jo litt sosiale likevel.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg gikk meg en liten tur hver dag gjenneom nesten hele svangerskapet. Jeg måtte gjøre det for å kunne overleve i konorlandskapet.. Jeg forklarte for sjefen min at om jeg ikke ruslet litt, ville hoftene og ryggen stivne helt, så hun syntes det bare var fint at jeg tok meg en tur. Men jeg er sikker på at noen syntes jeg var rar... Alltid noen sure drittkjærringer (og møkkamannfolk) som skal henge seg opp i ting.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 syns ikke du er rar, alle trenger litt tid. min tid er 20 min i bilen, mens din er lunsjen (nå skal det nok sies at jeg har mye mer tid en deg da...men jeg kjenne ihvertfall følelsen)
jentebanden Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Joda, jeg har også tid i bilen, men det blir litt vanskelig å bruke den til å gå tur. Det er ikke tid for meg selv jeg trenger, men å bevege meg litt i løpet av dagen, og litt frisk luft.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 å... hm...nå ødleger du mitt forsøk på og vise at jeg forstår.. hahah skulle ikke du være litt i ås i år? eller husker jeg helt totalt feil nå?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 forstår ikke helt hvorfor det skulle oppfattes som sært at man vil gå seg en tur. hvis dere har lov til å forlate avd under lunsj pausen så kan du jo det. :-) jeg har ofte ønsket at j kunne det, men jobber på sykehus og har betalt pause så vi må bli på avd. gå tur m god samvittighet du. :-)
Ronja&Odin Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 nei i lunchen min går jeg nesten altid ut jeg... orker ikke sitte inne sammen med kolegaene hele tiden hvis jeg ikke må
jentebanden Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 Litt i ås? Jai ikke fårstå... Hvis det er plassen Ås du mener, så husker du nok feil ja...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 hehe.. det var plassen ås jeg tenkte på, mente og erindre noe om etterutdannelse, men det kan jo hende jeg blander nick, det har skjed før;)
jentebanden Skrevet 4. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2008 Blander nok litt da ja, tror jeg står over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå