3små-snart4barnsmor Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Noen som har strikkeoppskriften til sauen shaun? Sett bilder av den på nettet men har ikke funnet noen oppskrift. Vet man har kunnet kjøpe strikkepakken med den på sparkjøp tidligere. Men dem har jo den ikke kvar. : ( Noen som vill dele med seg strikkeoppskriften ? Hadde vart morsomt å lunne strikke noen sånne til barna mine
hk80 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Den kunne jammen jeg tenkt meg oppskriften på og...
3små-snart4barnsmor Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 døtter.. ikke noen??
*Super*Mamman* Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Har lett litt på nettet, å ser at mange har kjøpt den på Spar Kjøp... Men jeg kan ikke finne den på nettbutikken deres..
3små-snart4barnsmor Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 nei jeg vet.. dem har sluttet å selge den.. derfor jeg håpet på at noen kanskje kjøpt den tidligere og kanskje kunde dele med seg strikkeoppskriften :9
hk80 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Dytter igjen... Må da være noen som har den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå