Beama Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg skal passe gutten til en vennine av meg en hel uke... han er en aktiv sjarmør på snart 3 år=) Han skal bo hos meg døgnet rundt og jeg skal ha det hele og fulle ansvar for han. På dagtid er han i barnehagen. Men hun vil gjerne betale meg for dette, noe jeg aldri har tenkt på å kreve en gang. Så hun sa att jeg fikk komme med en pris.. syntes det er så vanskelig. Hva ville dere ha tatt for å ha ett ekstra barn i en uke?
~sjiraff~ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 En middagsinvitasjon? Vet ikke jeg, vanskelig å ta betalt i kroner og øre. Hyggeligere å få tilbake en middagsinvitasjon, en blomst, en flaske vin e.l.
ruffen Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Skal hun på ferie? Hva med å kjøpe med en parfymeflaske eller lignende til deg? Eller at hun tar deg med på kino en kveld etterpå? Det blir liksom litt feil å betale ei venninne, men forstår jo venninna di også. Hun vil jo ikke være til bry...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 jeg passer venninna mi sitt barn innimellom for kosens skyld. og er helt enig i at betaling blir litt rart. men om de kjøper noe for og glede så er det jo kos, men penger? nei det blir bare underlig, spesielt siden hun er alenemor på os
Beama Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Takk for svar=) Godt det bare ikke er jeg som syntes det blir rart med betaling.. Hun sa jo att hun kom til å kjøpe gave til både meg og mine barn når hun er i syden. Syntes det holder i massevis jeg.. passer jo ikke barnet for å tjene penger på det. Er jo ment som en hjelp til henne for jeg vet att hun har godt av å komme seg litt bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå