Frk Vims Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hadde vært koselig hvis vi var flere!
venter Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Ja det er det. Jeg har termin 17 mai, så det blir spennende. Når har du termin? Jeg har 2 jenter og en gutt, så det blir spennende å se hva jeg får nå. Jeg har litt lyst å vite det denne gangen, det har jeg ikke gjort med de andre..
Frk Vims Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Terminen min er ca. 12. mai. Jeg har jente (10), gutt (8) og gutt(snart 3). Veldig spennende med kjønn. jeg vil nok også vite det, har visst det med begge guttene. Veldig spent på om jeg blir kvalm denne gangen, har egentlig vært verre og verre for hvert barn! Er det mulig at det snur da tro?
Dolpins:) Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Ja,jeg venter nr 4,har 1 gutt og 2 jenter fra før... Har termin 25 april:)
sol og varme Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Jeg har 2 jenter, 8,5 og 5,5 år, og en liten gutt som er 10 mnd. Har termin 27 april... Jeg fyller 35 år neste år, så det får bli sistemann for meg - holder med 4 troll i huset
Frk Vims Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 Det blir sistemann her også - jeg blir 34 over jul, så da synes jeg for min del at det er greit å gi seg!
Dukkedeisi Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Jeg venter nr.fire. Har to stooore barn fra før, og ei lita ei på ett år. Har termin i april.
Pølsa Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Så godt å se at vi er flere! Jeg har tre gutter fra før, 7 år, 5 år og 20 måneder, og har termin med nr. 4 19.mai. Denne siste var også planlagt, men kjenner jeg har litt panikk likevel. Føler liksom at jeg har ekstremt mye å gjøre allerede, og nå skal vi sette enda et barn til verden....forhåpentligvis går denne følelsen over etterhvert som jeg kjenner mer til graviditeten osv. Har full jobb også, så er litt redd for hvordan det skal gå, men alt går vel egentlig. Fikk bare litt panikk når testen viste positiv....og bekymrer meg endel for om alt er i orden med barnet osv. rart egentlig, men det er liksom sånn at nå har jeg fått tre friske og sunne barn, så hvorfor skulle det gå bra en gang til?? Uansett skal jeg prøve å glede meg, men kjenner det er litt vanskelig akkurat nå. Noen som vet om man kan bestille time til jordmor f.eks. og få pratet om de tingene som er litt vanskelige? Jeg regner med jeg ikke skal ha vanlig førstegangskontroll før ca. uke 12, men kjenner jeg kunne ha tenkt meg å snakket med noen før den tid.
Heaven har født::) Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Hei på deg. Jeg venter nr 4:) Har tvillinger (jente og gutt) på 9 1/2 år, ei lita tulle som nettopp har fylt ett år, og har termin den 20 desember. Liten gutt i magen nå da:)
Heaven har født::) Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Ups, var visst på feil trimester jeg. Sorry:)
Karima Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Jaaaa fikk vite det idag:)) Vet ikke når jeg har termin,men det blir jo i mai en gang. Har jente 11,jente 9, og gutt 1,5 så dette blir spennende.Hadde vært moro med en gutt til:))
Nibe Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Jeg er det! Har en på 12, en på 7 og en på 6 fra før! Termin 9 april! Tenk at man skal ha 4 barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå