♥♥♥ Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Huttetu, skal jeg fortsette å spise i dette temopet kommer jeg til å trille etterhvert. Er sulten ca. 2.5 timer etter forrige måltid, og da mener jeg sulten!! Blir nesten desperat hvis ikke jeg får i meg noe mat. Litt uvanlig for meg dette...
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hadde det på akkurat samme måte jeg også. Følte jeg gikk i bakken hvis jeg ikke fikk mat til enhver tid. Spiser frokost på jobb kl 8. Lunsj 11.30. Holdt nesten ikke ut å vente en dag til jeg fikk mat. Skalv som et aspeløv, helt sprøtt!
ME :) Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hehe. Jeg og. Tror kanskje det er et tegn på at jeg egentlig ikke spiser nok til vanlig (spiser egentlig bare mye til middag). Kveldsmat feks var noe jeg ikke spiste hvis vi hadde snacks foran tven. nå MÅ jeg ha, og i løpet av en arb.dag har jeg 1,5-2 ekstra måltider. (jobber natta, så jeg har tid til å spise)
mumitrollet Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 jeg og er konstant sulten. Har med 8 skiver på jobb..... og når arb dagen er slutt er jeg helt utsulta...... men må sies at inni de 8 skivene inkulderes frokost. Trener en del så har vel behov for litt mat. Mindre sulten om kvelden merkelig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå