Gå til innhold

Det var ikke brudd....

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det er ikke noe mindre synd på meg for det:o)))))

He he, gjør like herlig vondt for det da...... Men hadde passet skikkelig dårlig med gips eller spjelking av noe slag på fingrene nå.... Eller....., det passer egentlig dårlig alltid det.....

Men jeg har hatt med meg egen Nurse i dag, og det må jeg si meg fornøyd med... he he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det ikke var brudd, men selvsagt kan det gjøre forferdelig vondt for det.Forstuing er auau au...

Husker jo det fra mine håndball dager...

God bedring !!

Skrevet

Når du snakker om brudd..Må bare fortelle om meg engang.

Jeg var passelig høygravid i 7 mnd, stor og rund, guttungen på 21 mnd var en liten ramp og en dag låg jeg på sofaen, reiste meg opp og skulle ta fra han noe.Snubla i teppekanten, slo fingrene i bordet og knekk sa det...

Da jeg kom inn på røntgen sa legen, var det isen ute? Dette var i desember.

Ehhhh nei, teppekanten.Det var flaut det.

I tillegg opererte mannen min kneet så vi var litt av ett par den adventen..Ler enda ved tanken.Han på krykker og jeg med gips, for noen foreldre :0)

Skrevet

Kanskje like greit at det ikke var brudd, og forhåpentligvis så går det seg til raskt!

Vondt er det jo uansett!

Skrevet

Nå har ikke jeg lest alle innlegg nedover her... så det kan godt hende du har fortalt historien om hvordan osv... Men jeg lurer bare på.... har du begynt med ekstremdibbing med skadeutfall eller hva???;=)

Forøvrig så fikk jeg "hjelp" til å brekke en finger for maaaange år siden.. Jeg gikk ikke til noen lege, men tapet den simpelthen bare til nabofingern.... vet jo at det er det de ville gjort på legevakta og;=)

Någet vondt en periode, fingern en tanke skjev pr i dag... ellers OK...hehe..

Skrevet

Knekte fingre er vel egentlig litt sånn detektivfilm-syndrom. Om du ikke gjør som mafiabossen sier så knekker vi fingrene dine;-D

Broren min fikk lillefingeren brukket tvers av da han skulle redde datteren sin fra en litt vilter katt som klorte seg fast i trusa hennes!!! Han løp mot dem og akkurat i det han skulle ta tak i katten så skled han og landet med lillefingeren feil vei...........ikke godt. På legevakten og fikk tapet den. 3 uker etter at det var bra igjen, satt han i sofaen her hos oss, så kom samme datter og begynte å hoppe i fanget hans og vips så klarte hun å knekke samme fingeren igjen da han skulle ta henne i mot............;-)

Skrevet

Han var ganske kort i uttalen da det skjedde andre gangen; Faen, samme finger ja.......:-)

Skrevet

Det var gode nyheter!!!

PS - du kan være glad du ikke har vokst opp på gård. Vi brakk nemlig ikke fingrene. De ble kuttet av i potetopptakeren....

Skrevet

Ha ha ha, synes jeg ser dere! God jul, liksom!!

Skrevet

Nei og godt er det. Men jeg har vært fotballkeeper en lengre periode.

Så fingrene har stått i div. vinkler tidligere.

Men de sitter i det minste på :-D

Skrevet

Hehe.. det fikk meg til å minnes da jeg var liten. Simpelthen elsket å ligge midt i kornåkeren og se på skyene mens hveten viftet rundt meg.

Moren min hadde helt panikk på høsten.... for hun så for seg hvordan skurtreskeren raserte datteren hennes....;=)

Forøvrig så tror jeg den redselen kom etter at en av kattene hennes kom haltende hjem med raserte bakbein og hale etter en omgang i treskeren:=/

Skrevet

Oioi, stakkars lille katten da......!!

Skrevet

He he, vi hadde heldigvis ikke skurtresker :) Og jeg har ikke kuttet av noe i gårdsmaskinene, bare tatt ringfingertuppen i en påleggsmaskin da jeg skulle kutte skinke. Ooops, snakk om feit kjøttskive som plutselig kom ut av maskinen. Og myyyye blod, da gitt! Tok taxi til legevakta mens blodet spruta og blod over hele fjeset. Han kjørte som en gris, kan man si...

Bestevenninna mi (og flere andre ungdommer, hele bygda jobbet hos pappa) kuttet langfingeren tvers av i potetopptakeren. Den ble sydd skeivt på, så hun viser meg den stadig vekk selv om det er 30 år siden, he he... Husker jeg møtte pappa den dagen hun måtte til sykehuset og sy. Det eneste jeg lurte på, var hvorfor pappa var i byen sammen med mammaen til venninna min, he he...

Skrevet

HA!!! Og det påstås at det er farlig å bo i byene!!! Da har dem ikke møtt på landsbygdas monstermaskiner:=)

Skrevet

Hahahaha, ja det var den artige historien som vi lo så godt av det Karo!!

Du er drabelig god til å fortelle historier!!! Jeg gliser over hele fjeset nå!!!

Skrevet

Hehe mange god historier her.

Mamma har en venninne som hadde en nabo som opplevde sitt verste mareritt.Gutten på 2 år havnet i forhøsteren..Ingen av de har noen gang kommet over det og blitt "mennesker"i gjen , rett og slett helt forjævlig.

Overhørte denne da jeg var lita og glemmer det ALDRI....

Skrevet

Godt det ikke var brudd! Men du må slutte å leke karatekid altså ;o)

Men,jeg har erfart at forstuelser er mere vondt enn et brudd.Tar lengre tid å bli smertefri.Jeg nesten kjenner hvor vondt du har,stakkar deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...