to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 mens uteblir? sånn normalt ihvertfall.. om man har sex for eksempel fem dager før mens og man blir gravid. uteblir mens så fort da? mange har jo mensen i svangerskapet og da vet jeg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 De fleste blir gravid 12-14 dager før de forventer mensen så om du har sex 5 dager før forventet mens er sjansen for å bli gravid ganske liten. Blir gravid rundt eggløsning, og egget lever ikke så veldig lenge.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 ok så om jeg for eksempel har første dag av mens på mandag da, så kan jeg regne 14 dager omtrent og da kan det være mer sikkert? har ikke tenkt på dette med de to andre.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner spørsmålet riktig, men om du forventer mens på mandag som kommer, og tror du er gravid så kan du teste da, men det forutsetter at du hadde eggløsning og samleie ca 14 dager før det, altså mandag i forrige uke ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå