Gå til innhold

Det er en ting som forundrer meg veldig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en er her inne med nick så kan en late som om man er hvem som helst. Noen velger å være seg selv, og skriver det slik som de mener, mens andre tydligvis skriver ting her inne som de egentlig ikke mener..

Idet en skriver dette, kan en sikkert le høyt og godte seg for at en provoserer, men er det aldri en liten stemme bak i der som ser "hei, du voksne menneske, hva er det du driver med"??

Er du aldri i tvil om at det er helt greit å kline utover et babyforum at du ikke liker rødt hår, feite mennesker , cellulitter, alenemødre, mennesker på trygd, mennesker med psyksiske problemer osv osv??

Det ringer liksom ingen bjeller?

Det er bare slik at JEG synes dette er morsomt så da skriker jeg det ut på dib!!

JEG driter i om andre blir provoserte bare jeg får si min mening!!!!

Jeg bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg lurer på er hva som får folk til å bruke tiden sin inne på et nettforum for gravide med det mål å provosere andre.. Det er fryktelig tiste greier. De samme menneskene som gjør det, de roper opp om at folk skal skaffe seg et liv.. eh..

Når jeg skriver her inne så er det fordi jeg har interesse av de temaene som diskuteres her inne. Jeg er gravid, og har mange spørsmål omkring graviditet som jeg ikke gidder å plage vennene mine med..

Skrevet

Du er klar over at anonymforumet er delt mellom flere nettsteder? Ikke alle her inne er (evt ønsker å bli) gravide, vet du.

Skrevet

Toxic:

Nei, det vet jeg. Jeg nevnte at min grunn til å henge alt for mye her inne var et jeg er gravid. Så vidt jeg har skjønt så er anonymforumet delt mellom BiM og DiB.. ser ikke noen større grunn til å spamme DiB med sure oppstøt som ikke har noe med tematikken å gjøre. Man kan jo diskutere alt mellom himmel og jord selvfølgelig, men enkelte bruker forumet utelukkende til å slenge dårlige kommentarer til andre.. det er den delen jeg ikke har forståelse for. At andre syns jeg er kjerring fordi jeg ikke syns slike humor-utbrudd er morsomme er vel mulig, men jeg bare sa hva jeg mente om saken..

PS. det er triste greier, skulle det stå i mitt ofrrige innlegg.. ikke tiste.. bare sånn at jeg viser at jeg er intelligent nok til å finne ut av det selv ;)

Skrevet

Alle her inne har forskjellige oppfatninger om hvordan sidene bør/skal brukes. Hvorfor er absolutt dine normer de riktige? Uansett, nå om dagen brukes jo anonymforumet utelukkende til trakassering av én eneste person, noe som absolutt ikke har noe med humor å gjøre, men som utelukkende blir gjort for å "ta" personen. Tviler på at det var disse anonyme oppgulpene du siktet til i det første innlegget ditt. Eller?

Skrevet

Jeg har ikke sagt at mine normer er de riktige.. Jeg sa hva jeg mente om at noen bruker nettet på den måten, og at jeg ikke fatter hvorfor noen gidder. Jeg har ikke noen plan om å stoppe dem fordi jeg har tatt på meg oppgaven å skape ro og orden her inne.. Jeg er fullt klar over at alle har fri rett til å bruke internettforumet som de vil..innenfor visse grenser.

Når det gjelder det mayhemet som har oppstått de siste dagene så syns jeg det er helt tragisk. Ingenting kan rettferdiggjøre å avsløre en persons riktige identitet her inne. På den annen side så forstår jeg at det til slutt rant over for noen. Det har i veldig lang tid blitt ytret ønske om at denne personen skulle jenke seg litt, både til personen selv og til moderator. Når ingenting skjer så blir det dessverre litt lynsjestemning og ting blir tatt langt utenfor sine proposjoner.

Når det kommer til drittslenging så sikter jeg både til brukere med nick, og anonyme som oppfører seg (i mine øyne) like ille. Det er selvfølgelig lettere å merke seg dem som går igjen, men de anonyme som er kjipe er overhodet ikke noe bedre..

Skrevet

Ja, jeg er enig..

I det et voksent menneske skriver " kanskje du bør skyte deg" til et annet her inne, lurer jeg på om det finnes det minste tvil om at det kanskje ikke bør trykkes..

En ting er å bli grepet av kampens hete og bli ivrig, det har jeg også gjort, men jeg tror på at alt man sender ut, kommer tilbake, en gang et sted..Kanskje nå, kanskje om mange år, men at det gjlr det. Kunne aldri i min villeste fanatasi fått meg til å skrive slikt til andre mennesker, uansett hvor uenig jeg er med dem..

Om jeg så var aldri så uenig med dem., om jeg synes de var de dummeste på planeten, hadde eg aldri fått meg til å skrive at noen var ekle og vemmelige grunnet hårfarge, kroppsfasong, arbeidstittel e.l.. ALDRI!

Og det forundrer meg også at det aldri ringer en bjelle som sier at dette kanskje ikke er så lurt.

Skrevet

Fornuftig, fornuftig. Er så hjertens enig med deg, HI!

Skrevet

Helt enig..

Det virker som om ENKELTE mennesker er totalt blottet for sosiale antenner og fornuft..

Men hva er egentlig så viktig med å signere med nick? Ingen vet jo om det er Linda Hansen eller Lise Nilsen som gjemmer seg bak nicket "kua" (F.EKS) Så mange hyler så fælt om disse fæle anonyme..

Skrevet

Toxic:

Enten så VIL du ikke forstå hva Tale sier, eller så er du virkelig ikke blandt de skarpeste knivene i skuffen.. Makan til kverrulant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...