Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Kommer dere til og teste noe føre liksom?? Jeh testet pos 5 dager før med snuppa. Så lurer på om det bli en test om en ukes tid. Andre???
smiley_4juni-oliver Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 ja, det kommer jaffal jeg til å gjøre! hehe, eg så uuutalmodig av meg at jeg bare måå ;P har kjøpt inn 10 stk billigtester så får håpe det holder
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Hihihi samme som meg du da. Skulle helst ha testet pos i går jeg:) Hvor har du bestilt de testene henn? Lurer på om jeg må bestille noen slike å. Liker egentlig aller best CB digital.Da står det svart på hvit;)
smiley_4juni-oliver Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 på babyplan.no! billig! ja jeg lurer på om jeg også skal kjøpe meg en CB digital. kan liksom ikke altid stole på på billigtestene heller!
Snuppa's mamma Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 hehe det kommer jeg sikkert til å gjøre, men har ikke engang hatt el enda, den tror jeg skal være lørdag elller søndag!! Men kommer garantert til å test MYE hehe:) Lykke til jenter, nå må det bli spire på oss asså)
Barbarella og froskebarna Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg har bestemt meg for ikke å teste før en dag etter IKM, jeg. Testet meg nesten gal forrige pp (brukte til sammen 8 tester før TR kom...), og skal prøve å stresse ned nå. Vi får se om jeg klarer å holde meg! Sist jeg var gravid testet jeg først 3 dager før TR og den var negativ, og da jeg igjen testet en dag etter IKM var den bare så vidt positiv, så tror ikke det er noe håp for min del om å teste positivt før IKM...
wowo Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg har bestemt meg for å ikke teste for tidlig, men når det gjelder dette er jeg veldig svak, så kommer nok til å bli litt før:) Sist gang var jeg å kjøpte en CB dig., mannen min lo og sa vi får jo vite det om noen dager uansett, men klagde heller ikke... Er dette en dame ting, eller har jeg en mann som har en veldig ro på dette?? Han har forsåvidt vært klar lengere enn meg, men jeg er vel litt at når det skal skje skulle det vært i går...
Amia Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg skal prøve å holde meg lengst mulig, men kommer absolutt til å teste selve IKM dagen... Spørs om viljestyrken er like sterk når det nærmer seg..hehe ) At tiden skal føles sååå uendelig lang...?!
Maren og snella Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Tror jeg må få gubben til å gjemme alle billigtestene mine... Om ikke, kommer jeg til å begynne å tisse på dem om en ukes tid.... Tror jeg kommer til å bruke mer tid på sykkelen min disse ukene... En fin tur i marka gjør det lettere å tenke på andre ting enn baby... (såvidt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå