Gå til innhold

Dere som har 2 av samme kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler de på alle lekene? Vi har en gutt på snart 4 år og en på 6 mnd. Tenker jo på at når minsten vil leke med bilene til han største så kan det bli ett problem. Men vi kan jo ikke ha dine og mine leker. Blir jo ikke at vi kjøper like mye til han minste siden vi har masse leker fra før. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, de kommer til og arve lekene, jeg har en på 2 år og en på 2 mnd. + at jeg har en ste sønn på 8 år, det er umulig og holde han på 2 unna leke til han på 8. men så er det overraskende nok umulig og holde han på 8 unna lekene til han på 2 å... eneste er at vi har sagt til han på 8, at de lekene han er redd for, el sann som små lego osv får han ha på rommet sitt...

han minste kommer jo da til og arve leke etter hvert som han andre vokser ifra dem. og når vi kjøper noe til han på 8, kjøper vi noe til de 2 åandre også og omvent...

når de blir eldre og leker mer med samme type leker skal de få ha sine egene leker, men får lære seg og dele og bytte låne også!

Skrevet

Her går det om hverandre. Minsten er 8 mnd og eldste er 4,5 år. 4 åringen liker å leke med babylekene, opg minsten synes alt storebror har er kult.

Vi har gjort som hun over, at det han er redd for eller som har smådeler - det har han på rommet sitt oppe.

Det som er greit at minsten låner har de på sitt felles rom nede. Dette fungerer faktisk greit.

Lillebror skal jo selvf. få noen leker som er nye også, men arver det meste - og deler på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...