Gå til innhold

Hvordan gikk intervjuet *Nyttnick* ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke før i kveld jeg :/

Gruer meg!

 

Fikk du jobben?

 

Jeg skal til pers i morgen også.

Ringte på ei stilling, og ble spurt om ikke jeg kunne komme til intervju i morgen *whæ*

Svarte ja uten å tenke på at jeg faktisk må ha barnevakt.....

Skrevet

Det gikk knall bra. Fikk prata og dama var kjempe søt og alt.

 

Ikke fått vite noe enda, hu skulle ringe meg i løpet av neste uke, for hu måtte prate med noen andre og, men hu var kjempe positiv, og sa at hu hadde fått et godt inntrykk ;D *glad*

 

oi spennende ;D Barnevakt er jo greit å ha. :P kjedelig å ha de med seg :P Kanskje ikke det beste trikset ;)

Skrevet

Rekker du de andre intervjuene før du får svar da kanskje?

Kan være greit å få med seg de å. Kanskje du er så heldig å få velge mellom alle jobbene :D

 

 

Hehe, bør vell ha barnevakt ja. Tar seg neppe bra ut å ha henne med.

 

Være er det med referansene.

Jeg ble jo arb.ledig før jeg ble gravid. Så det er så lenge siden jeg har jobbet. En graviditet og permisjon føles som en livstid akkurat nå.

Kvier meg litt for å ringe tilbake til de gamle for å spørre..... Ble litt brått på. Bare en ettermiddag mellom.

Skrevet

Håper jeg rekker de andre og :D Hadde jo vært supert =)

 

Ja er vel ikke noe positivt å ikke klare å finne barnevakt til intervjuet engang.:P Er ikke sikkert de blir like overbevist at du er fleksibel. hehe :)

 

Huff ja referanse er kjedeligl. Jeg måtte ringe tidligere sjef, for vil ikke si til nåværende sjef at jeg søker jobber :P hehe Men var ansatt i 5 år der, så hu sa det var heeelt i orden ;D Flaks ;D

 

Er bare å hoppe i det, får bare håpe ikke de har byttet sjef da.

 

Burde ringe nå, før 4 ;D så er du sikker =)

Skrevet

Jeg tror de har møte der frem til kl 15 i dag. Hvis de ikke har byttet rutiner da. Er ikke sikkert hun er på jobb i dag heller :/ Hun jobber turnus på gulvet hun også.

Hva i all verden gjør jeg til i morgen om ikke hun er på jobb i dag eller tidlig i morgen *grøss*

 

Er vell ikke særlig bra å komme uten referanser når det var noe han bad meg ta med heller :/

Skrevet

Det er ikke noen andre du kan spørre? En tidligere lærer?

Gode bekjente. Trenger nødvendigvis ikke være en tidligere sjef. :)

 

Men ellers kan du vel bare si det som det er ? :D

 

Kan hende det er greit og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...