Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg har hatt veldig såre/ømme brystvorter. Har vært vondt å dusje og i de siste dagene har jeg nesten ikke klart å ha dynen inntil kroppen fordi det gjør så vondt i brystvortene da. Så anbefalte jo noen her inne en brystvortesalve. Tenkte "det er jo en grei ting" og dro til apoteket. Men da jeg kom dit og forklarte problemet, så mente hun dama at det hørtes ut som brystbetennelse og at jeg burde ta kontakt med legen.. :S Noen som har opplevd noe liknende? Hva har det isåfall vært? Og hvis det er brytsbetennelse, hva gjør jeg da? *bekymret*
*Super*Mamman* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hvis du kun har såre brystvorter, er det ikke brystbetennelse.. Brystbetennelsen sitter på en måte i hele brystet, og du vil da få feber og bli skikkelig dårlig..Brystene vil også bli røde og varme..Det kan også komme verk ut.. ER du i tvil om hva det er, så kan du ta kontakt med helsestasjonen.. Brystbetennelse krever ofte antibiotika... God bedring uansett:)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 ok. d du beskriver som betennelse, er jo ikke d jeg føler jeg har.. antar at hu på apoteket ikke hadde helt peil.. prøver meg på et annet apotek heller da..for d er bare brystvortene mine som er vonde.. og ellers er da brystene ganske så normale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå