Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er ikke det litt ekkelt? Gå med glatt gullring og vite at ektefellen kunne gi deg anmerkning på et tidspunkt? Virker jo lett sm...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hva faen har det med SM å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Å ha et forhold til en som er i en maktposisjon i forhold til en selv, når denne makta er såpass absolutt som i lærer-elev..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Gifta meg ikke med læreren, men hadde et forhold til en. Han var 31 og jeg var 21. Han var gift, og ble skilt pga forholdet vårt. Begge ble mer lykkelige etter skilsmissen, visstnok. Og jeg dumpa ham. Føltes litt rart å bli undervist av ham etter å ha tilbrakt natten sammen. Men akkurat da var det mest spennende, ikke ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Hi er tydeligvis ekspert på SM..... herregud for en jævla dårlig sammenligning..... Dette har ingentig med SM å gjøre......
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 nei,men ble sjekka opp av musikklæreren min fra ungdomsskolen på byen engang. Det var skikkelig ekkelt!Han sa jegså like bra ut som han husket..veldig ubehagelig med tanke på at jeg bare var 14år da han var læreren min...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Ikke læreren, men er nå gift med min tidligere sjef ;-)
Gjest ->>- Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Ja. Det var selvsagt fordi jeg mistenkte at hun hadde pisk og lærantrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå