partyoffive Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er klar til og gjore ta ut soft bag og bruke sportsdel. vet at softbagen kan 'forvandles inn til fotbag, men....jeg sliter med dette jeg. tar dere ut hele softbagen, bare den overste gildelas delen, bare platen i bunnen eller hva? Hvilke deler av bagen blir igjen i vognen videre? Jeg har allerede en liten 'fot pose sak' som ligger los siden vi kjopte den som vi ikke har brukt enda. Altså ikke en del av softbagen. Skal denne brukes sammen med softbagen eller? Har sjekket teutonia's hjemme sider men der står det bare så kjekt at 'med et par raske inngrep' kan den forvandles til fotpose' eller noe sånt...he-he. Noen som kan forklare dette?
Sylwania Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg kan ikke men lurer på akkurat det samme som deg! Va hos forhandleren der vogna i sin tid ble kjøpt som også sa at det var så enkelt... det hele endte med at hun beklaget fordi hun ikke fikk det til : )
partyoffive Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Nei, er det sant! hva gjor man liksom. Vi kjopte vår på BH nå i år, og vi tenkte og hore der til helgen hvis vi ikke finner ut av det. Har nå tatt ut absolutt hele sulamitten, og satt på den 'baren' til og holde i for babyen, og det går jo sånn, men jeg vet det ikke er riktig. Jeg får sporre på barnevogn debatten....
bekkebekk Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Fikk dere noe svar der? For jeg slet akkurat med det samme. Men tror jeg har funnet ut av det nå.. Jeg tok ut ryggplaten og tok av disse bærehåndtakene. Da fulgte også kanten/toppen ved hode med. Satte så på dette trekket med glidlås over. Satte hele posen fast med disse selene i vognen. Klippet hull i lammeskinnet der selene var og tak dette oppi posen. Gutenn min koser seg ihvertfall veldig oppi der! Eneste jeg synes er rart er at når jeg nå legger ned ryggen blir den liksom for lang for kalesjen.. Noen som skjønner hva jeg mener? Den kommer akkurat over toppen av ryggen, men bare akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå