Gå til innhold

Jammen ble testen positiv i dag! Gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde vel egentlig ikke det, men jammen meg ble det to røde streker! Vil anta termin ca. 12. mai. Tenk, vi skal bli 4-barns foreldre hvis dette går bra! Litt skummelt også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Klarer meg ett barn jeg, muligens to - hehe...

Skrevet

GRATULERER!!! Heldiggris... jeg vil også... Men jeg får vel klare meg med dem 2 vi har tror jeg :-)

Skrevet

Oj, oj!! Så flott!

Gratulerer!!

Hilsen mor til tre med to bonusbarn, ergo også en storfamilie-matriark!

Skrevet

Gratulerer!! Så moro :-)

Skrevet

Gratulerer!!! Har selv 12 dager igjen til termin og må si at jeg nesten misunner deg litt. Det er ingenting som er så deilig som de første dagene etter man finner det ut.

Skrevet

gratulerer så masse,,skikkelig koselig ;-)

vi har også snakket litt om nr.4,men jeg tør ikke.

har dumme tanker som at tenk om babyen ikke er frisk,at han/hun tremger masse ekstra i hverdagen,så jeg har foreløpig slått det fra meg.og er heller sjeleglad for de tre jeg har.

men gratulerer igjen,,jeg er litt misunnelig på at du "tør"

ps...alt kommer sikkert til å gå så fint :-)

kos deg/dere med gladnyheten

Skrevet

Jeg har også hatt de tankene lenge. Har tatt lang, lang tid før vi bestemte oss - eller, vi hadde på en måte nesten ikke bestemt oss heller, har brukt 2 pp der vi første pp styrte unna el, og nå andre perioden har jeg vært i mye dårlig form (bronkitt), så det har vært sparsommelig nå og! Men, nå er det bare å fokusere positivt, og håpe og tro at dette vil gå bra.

Skrevet

må bare spørre deg,,hva gjør dere med bil?

har dere 7 seter?

for dette har jeg også tenkt på,om vi skal ha flere barn må vi kjøpe ny bil også,,,huff,,jeg er så tett noen ganger ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye,det er gøy med fire uger, selv ønsker jeg egentlig enda en ..

Lykke til videre:0)

Skrevet

Vi har en Caravelle 5 seter nå. Skal bytte ut til 4 seter i stedet for 3 bak har vi tenkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...