Frk Vims Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Trodde vel egentlig ikke det, men jammen meg ble det to røde streker! Vil anta termin ca. 12. mai. Tenk, vi skal bli 4-barns foreldre hvis dette går bra! Litt skummelt også!
BettyBoob Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så mye! Klarer meg ett barn jeg, muligens to - hehe...
Zitro Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 GRATULERER!!! Heldiggris... jeg vil også... Men jeg får vel klare meg med dem 2 vi har tror jeg :-)
Krusemynthe Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Oj, oj!! Så flott! Gratulerer!! Hilsen mor til tre med to bonusbarn, ergo også en storfamilie-matriark!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer!! Så moro :-)
LivetErEnLek Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer!!! Har selv 12 dager igjen til termin og må si at jeg nesten misunner deg litt. Det er ingenting som er så deilig som de første dagene etter man finner det ut.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 gratulerer så masse,,skikkelig koselig ;-) vi har også snakket litt om nr.4,men jeg tør ikke. har dumme tanker som at tenk om babyen ikke er frisk,at han/hun tremger masse ekstra i hverdagen,så jeg har foreløpig slått det fra meg.og er heller sjeleglad for de tre jeg har. men gratulerer igjen,,jeg er litt misunnelig på at du "tør" ps...alt kommer sikkert til å gå så fint :-) kos deg/dere med gladnyheten
Frk Vims Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg har også hatt de tankene lenge. Har tatt lang, lang tid før vi bestemte oss - eller, vi hadde på en måte nesten ikke bestemt oss heller, har brukt 2 pp der vi første pp styrte unna el, og nå andre perioden har jeg vært i mye dårlig form (bronkitt), så det har vært sparsommelig nå og! Men, nå er det bare å fokusere positivt, og håpe og tro at dette vil gå bra.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 må bare spørre deg,,hva gjør dere med bil? har dere 7 seter? for dette har jeg også tenkt på,om vi skal ha flere barn må vi kjøpe ny bil også,,,huff,,jeg er så tett noen ganger ;-)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så mye,det er gøy med fire uger, selv ønsker jeg egentlig enda en .. Lykke til videre:0)
Frk Vims Skrevet 4. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2008 Vi har en Caravelle 5 seter nå. Skal bytte ut til 4 seter i stedet for 3 bak har vi tenkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå