Gå til innhold

Gråter dere av ekstrem oppussing?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, jeg er så patetisk om dagen...

Amerikanske feelgood programmer spesielt. Sitter med mascara nedover kinnene etter So you think you can dance. Så pinlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he..ja jeg gråter for ingen ting...sambo må trøste meg stadig vekk...særlig når extrem opppussing er...

Skrevet

Huff, ja.. Tårene strømmer alltid under ekstrem oppussing.. Særlig under den siste episoden med den kreftsyke jenta..

 

Hun døde forresten i desember..

Skrevet

Har hendt at det har komt noen tårer til ekstrem oppussing, men tror det var før jeg blei gravid:p hehe...

Skrevet

Tårene kommer under ekstrem oppussing, gravid eller ikke gravid:p men bare når eg er alene he eh

Skrevet

Jeg griner på mange programmer på tv, men akkurat Ekstrem oppussing syns jeg har bikket over til å bli utrolig kunstig, så det greier jeg ikke annet enn å himle med øynene over... 90% av programmet er jo nærbilder av folk som griner, og så får vi en kjapp omvisning i huset på slutten. Likte det bedre før, da det var litt mer innhold enn bare gråtekonkurranser.

Og dette kommer fra ei jente som kan begynne å grine av tv-reklamer, hehe...

Skrevet

Gråter av ekstrem oppussing uansett jeg,men har ikke felt en eneste tåre under svangerskapet, ikke ved lyder av små babyer engang..sukk..

Det kommer nok vil jeg tro.

Skrevet

Huff, ja jeg gråter alltid av det programet, selv om det er opplagt at vi skal gjøre det....

Men så gråter jo jeg av alt for tiden da :-(

Tidligere i dag bikket det over når mannen min fortalte at han skal jobbe overtid for 4 gang denne uken... Og sønnen vår var hjemme fra barnehagen i går med feber, og har fridag fra bhg i dag.. Så han kjeder seg og har en mamma som ikke orker NOE... Har så dårlig samvittighet !! Vil bare ha i gang denne fødselen nå, og få begynne å leve igjen.............

Skrevet

Å gråte når jeg ser på ekstrem oppussing gjør jeg selv om jeg ikke er gravid. Så det er ikke noe å tenke på. Man blir jo bare rørt av at folk blir så glade. Også er det jo mennesker som virkelig fortjener det.

Skrevet

Hehe.. jeg kan gråte til hotell cæsar om det va det.. disse hormonene altså :)

Skrevet

JA! Hver gang! Uansett om jeg er gravid eller ikke!

Så patetisk er jeg:-)

Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg blitt så rørt av "i de beste familier", det oppdragelsesprogrammet på tv2. Ikke så rart at jeg har sitti å grini under "jordmødrene".

 

Enig i at ekstrem oppussing var litt bedre før, synes alle programmene er så like jeg nå.

Skrevet

åh ja da, jeg gråter av slikt - men nå gråter jeg lett til vanlig av slike ting også, men det er verre nå

Skrevet

Jordmødrene var selvsagt ensbetydende med grining i en time. Og så griner jeg av sportsreportasjer som de legger musikk til. Type sånn OL-redigering, hvor noen løper i mål i sakte film, til musikken av Andrea Bocelli eller lignende. Jeg er hormonelt sett helt ute og kjøre!

Skrevet

kjenner meg godt igjen der ja, huff.

er sikker på at jeg kunne ha begynnt å grine av å se på barne tv av å til. sikkelig hormonbombe her:)

Skrevet

Jeg gråter av extreme oppussing, men det har ingenting med å være gravid å gjøre...

 

:-)

Skrevet

Nei.. Blir faktisk kvalm av hele programmet

For d første, så vet jeg ikke om halvparten av historiene som blir servert, er sanne.

For d andre, hvorfor spy ut på millioner på millioner med basketballbane INNE i huset, svømmebasseng, osv, når USA ellers har en sååå stor befolkning som lider av fattigdom, bor i ghettoen, kriminaltieten øker stadig, og d er overflod av uteliggere? For ikke å snakke om mennesker som trenger dyre operasjoner og medisiner, men har ikke penger? Har de ikke viktigere ting å spy ut millionene sine på, enn fancy nye hus som de kan vise fram å få kred. for på tv, så kan tv-selskapet tjene gode summer på lettrørt publik...

og d tredje... hva er greia med å takke Gud i hvert program?

Gud gav ikke pengene til tv-selskapet..

 

nei... jeg gråter ikke av ekstrem oppussing..

Skrevet

Gråter av jordmødrene, hundehviskeren og ekstrem oppussing:P

Skrevet

Litt fristende innimellom å telle antall "Oh my God" i løpet av et program...et program var det "Oh my gosh"! De bygde bl.a. kapell til en kristen familie.

 

Og jeg er glad at det begynner å ta seg opp littegrann med tv- programmer nå som høsten er her!

Skrevet

ja, jag gråter och njuter faktiskt av det.! har aldrig sett på mig själv som så känslosam förut. konstigt! hamnade faktiskt vid pc´n nu för att slippa se på "nattsvermeren" med sambon. uffa meg, blir rädd bara jag tänker på hannibal the kannibal! :-) Blev medlem här istället. mycket bättre sätt att använda tiden, eller hur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...