November mamma :o) Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Da jeg hentet datteren min i barnehagen her forrige dagen oppdaget jeg til min forskrekelse at hun hadde samme bleia på seg som den jeg hadde tatt på hemme på morningen! Den var ganske våt kan man trygt si... Hun var allerde litt forkjølet og ble bare verre, så nå har jeg vært hjemme med henne i 3 dager... Herregud så sinna jeg ble! De bytter bleie to ganger om dagen. Det vil si at de har glemt det to ganger. Hun er flytter over i storebarns basen og de fleste der har sluttet med bleie, men det har ikke hun enda. Så det burde ikke være så vanskelig å huske på de få som ikke har sluttet enda... Godt jeg ikke har vært i barnehagen de siste tre dagene og har fått "kjølt" meg ned litt, men de skal få høre det i morgen uansett... Knurr...
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Er det mulig?! Håper du fikk snakka med personalet der!! Stakkars liten hun da! :/
nr.4 i oktober Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Å, fy søren.. Greit nok at en glipp kan skje, men når de har misset to bleieskift iløpet av en hel dag, da kan man ikke bare kalle det en glipp heller. Min 2-åring går på stor avd hun også, og er en av to som bruker bleier. Der er de kjempeflinke, heldigvis, de skifter m en gang hun har tisset (hun er på det begynnende stadiet at hun går til dem og forteller at hun er "tissevåt". ) Men oi så sint jeg hadde blitt om det samme hadde skjedd her som hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå