LadyLay Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 kan være at det finnes lignende linker, men jeg er sååå nyskjerrig på når (ift IKM) dere testet positivt og med hvilken type test.
Fru_HK Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg testet positivt fredag i forrige uke, har egentlig ikke IKM før i morgen. Men jeg har veldig ustabil syklus - så jeg er igjen usikker på hvor langt jeg er på vei. 4+3 etter mitt eget hode.. Har alltid brukt CB, syns de er enklest å tyde (den digitale er jo genial, men dyr)
♥♥♥ Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Testet positivt 2 dager før IKM. Brukte First Signal tror jeg. Er 10+3.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg testet positivt først 12 dager etter IKM, men ultralydtermin ble satt til mer enn en uke etter menstermin. Har tydligvis litt ustabile sykluser..
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg testet positivt 3-5 dager over IKM, og det var første gangen jeg testet også. Siden jeg ikke helt trodde på at jeg hadde gått over. Viste inerst inne at jeg hadde gådd over, men var så redd for negativ test. Så utsatte det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå