~~DoraDora~~ Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Kan gubben i huset eller du bare "stikke" ut en tur uten å gi beskjed? Snakket med ei venninne her om dagen, og spurte henne om hun ville bli med en tur på et storsenter. Hun svarte at det ville hun...men hun måtte bare snakke med gubben om han hadde andre planer. Da hun gikk for å finne han, fant hun ham ikke. Hun så at bilen var borte... og visste ikke hvor han kunne være. Hun skulle ringe ham og høre, og ringe meg opp igjen. Etter noen få strakser ringte hun, og sa at han hadde kjørt en tur til en kompis for å levere noen filmer han hadde lånt, og hadde blitt sittende der.... Hun fortalte at sånn gjorde han ofte, og hun s\yntes det var kjempeirriterende. Men han brydde seg ikke. Hadde gubben her bare tatt bilen og kjørt, uten å si fra hadde jeg blitt forba... Lurer på hva som hadde skjedd dersom venninna mi også bare fant på sånn... tenker gubben hennes hadde klikka da.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Kan vel sikkert gjøre det, men har ikke opplevd at det har skjedd. Syns på en måte at det handler om respekt jeg da... Var engang jeg bare skulle over til naboen med et nabovarsel, gubben satt på do da jeg gikk, så jeg sa ingenting, regnet med at jeg ble borte 2 min, men neida, h@ppy ble borte 1 time hun, for jeg ble bedd inn på kaffe og kaker....mobilen var hjemme, hadde kjempe dårlig samvitighet jeg da....hehe... Nei, syns det er rett og rimelig å si ifra....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Nei, det kan ungen av oss finne på. Sier alltid fra.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Hvis, ikke når, min sambo hadde funnet ut at han skulle noen plass, så hadde han gitt beskjed. Ikke spurt om lov, men bare gitt beskjed at slik er det. Mannfolk er rare slik.. Men jeg spør alltid om det passer hvis jeg ikke tar med begge barna.
blond Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Barna mine er for små til å være alene så vi avtaler før vi drar avgårde.
metaMORfose Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Som hos blond så er ungene for små til å være alene. Men selv før ungene så hørte vi gjerne med den andre om det var "greit".. litt lettere å jobbe overtid før, men når en bor sammen så tar en vel gjerne hensyn til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå