Gå til innhold

Det er noe på gang.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt mye kynnere i natt og i dag tidlig kom det litt blod og det har det gjort hver gang jeg har vært på do.....

I tillegg har jeg menssmerter og nedpress..

Var på ultralyd i går og hodet er ikke festet og dermed ligger navlestrengen foran henne og utangen..

Skal derfor kontakte føden hvis jeg får rier eller ringe ambulanse hvis vannet går..

Kjenner meg både opplødd og litt nervøs for alt....er det rier eller kynnere??

Burde vite det jeg somer 6 gangsfødende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh shit..6 gangs ja hehe d er imponerende:)

d høres ut som noe er i gang hos deg ja..:)

hvordan er d å føde for 6 gafng?dette er 3 gangen min..å jeg er mer nervøs denne gang enn jeg har vært før..sikkert fordi jeg vet hva jeg skal igjennom..;)

men og at han ligger i setet..jeg blir satt i gang i morgen tidlig jeg..hvis ikke ting skjer før d da..

lykke til da:)

Skrevet

Jeg er som deg,nervøs.... vet veldig godt hva jeg skal gjennom.....men jeg skal ha epidural hvis det blir tid.....

Godt at det skjer noe for deg også da......nå blir det baby:-)

Går hjemme å tusler, skal spise litt og har plassert bort den yngste,så får vi bare se hva som skjer iløpet av kvelden....

Skrevet

d har begynnt å skje noe her og kjenner jeg..men er redd d stopper opp sånn så d har gjordt de siste 2 dagene /nettene nå..

ja epidural blir d jo her og..men den ser jeg ikke frem til..bare den funker så,.hehe..

vi har og levert ungene i kveld..litt rart å være borte fra de i helgen..men de kommer jo på besøk så:)

de er jo helt i hundre:)

kan jeg spør hvordan 3 og 4 fødslen var?ja 5 og for den saks skyld:)

Skrevet

Blir litt misunnelig her nå. Hadde termin i går så syns virkelig at noe burde skje snart. I dag har jeg riktig nok hatt sterkere menssmerter enn jeg har hatt før så er jo lov å håpe.Starter fødsler ofte med menssmerter tro? Håpe håpe.....

Skrevet

Oi spennende!!!

Jeg tenker også sånn hele tida, er det kynnere, eller kanksje rier om det bare gjør litt mer vondt nå hehe.

Hadde svake rier på begynnelsen sist, egentlig skulle ikke ungen kommet ut i følge jm, så dårlige rier hadde jeg hele tida :P

Men jeg må nok vente i 12 dager til.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...