Gå til innhold

Hva er en tidsmarkør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på 12 år har i norsk lekes å lese en tekst og streke under tidsmarkørene han finner der, men hverken han eller jeg vet hva en tidsmarkør er....... Vil vel kanskje tro det er ord som før, etter osv, men vet ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært greit om noen hadde vist, men godt å se at jeg ikke er helt idiot også ;-)

Skrevet

Jeg googla ordet og kan det være f.eks årstall, datoer, klokkeslett og sånt? Virka sånn ihvertfall...

Skrevet

Tenkte litt på det samme, eller feks morgengry, skumring osv...

Skrevet

Takker og bukker. Da skal vi gjøre lekser :-)

Skrevet

Jeg kjenner jeg virkelig GLEDER meg til ungene skal på skole og trenger hjelp med lekser... NOT... Tror det er vanskeligere i dag enn når jeg gikk på skole gitt..

Skrevet

Det kan jeg skirve under på. Vanskelighetsgraden har foreløbig ikke vært noe problem, men de får til tider så mye å gjøre og det blir utrolig mye mas og kjefting for å få gjort ting i tide. Er ikke lenger som da vi var små og hadde bestemte lekser til hver dag. PÅ skolen til sønnen mi, får de en oversikt over hva som skal gjøres på i løpet av to uker, både hjemme og på skolen og så er det opp det dem når de forskjellige tingene blir gjort. Ikke alltid like lett det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...