Gå til innhold

jenter i TRONDHEIM som har juni, juli og august babyer SE HIT!! =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planen er og få til ett DIB- treff nå mandag 8 september kl 12.00...for nybakte mammaer....

Vi vil ha med flere og for dere som har født før kan så klart komme dere og om dere vil :o)

hadde det ikke vært supert og fått utvida "baby" nettverket sitt da...? :o)

se inne på dib-treff.

hvem flere er med oss da!? =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er, Chikolita, som står på for å få med flere! =)

Får håpe det blir noen flere enn bare meg og deg denne gangen... :)

Kom igjen jenter, bli med på treff da!!

Skrevet

Jeg skulle gjerne kommet, men skal på 3mnd kontroll på hs akkurat da:-(

Skrevet

jeg skal prøve å få til denne gangen her :) men, ble det byhaven eller solsiden? det er veldig fint på jordbærpikene på solsiden og =)

Skrevet

står på som bare det! :) jordbærpikene på solsiden er fint ja...vi må vel se hvor mange som blir med så kan vi jo sikkert finne ut av det :)

Skrevet

Heia! Jeg vil være med vettu... men setter pris på om det er på solsiden istede for byhaven...lettere å parkere bila dær...:)

(men ta i forbehold at sover ikke nurket iløpet av natten så kan det hende jeg blir hjemme..)

Så da er det bare å håpe at det blir et treff :)

Skrevet

Da tar vi det på Solsiden i stedet=) Men skal vi flytte treffet til tirsdag? Så kan "DetteBleBareTull" også være med...

Skrevet

jeg kan desverre ikke tirsdag, skal til manuell terapaut med mille sofie da..

Skrevet

Onsdag skal jeg til legen, så da kan ikke jeg... :/

Skrevet

da må det event bli en dag etter onsdag og utover hvis det skal passe for alle som vil?

Skrevet

passer alle dager for meg så bli enige dere :)

Skrevet

Siden "DetteBleBareTull" ikke har vist noe mer interesse, så tenker jeg vi opprettholder treff på mandag, siden det passer for de fleste.

Men at vi flytter det til Solsiden...

Skal gå og endre på det nå!

Skrevet

Det kan hende jeg blir med også. Lillegutt er litt forkjølt, men hvis han blir bedre i løpet av helga blir jeg sikkert med.

Skrevet

Jeg er her, jeg er her! Men siden det er lørdag allerede blir det kanskje litt kort varsel for å flytte det? Kan vel arrangere flere treff også?

Skrevet

Åh, der var du likevel...! Beklager, hadde ikke sett noe til deg på noen dager, så trodde du var "borte"...

Har vært så mye fram og tilbake, så tror bare treffet må stå sånn som det står nå.. Mandag kl.12.

Men klart vi skal ha flere treff ja! :)

Når er det du har time på hs da?

Skrevet

Timen på hs er 12.15 så det kræsjer jo helt. Han skal jo vaksineres da, så da tar det litt tid også kan det jo hende formen blir litt dårlig etterpå. Men jeg er absolutt med en annen gang. Han er født i slutten av mai da, så kanskje litt eldre enn de fleste andre som har meldt interesse på denne tråden.

Skrevet

dattern min er 2 mnd så da er d ca 1 mnd mellom, det er jo ikke my da :) så du må bli med neste gang da:)

Skrevet

Heia! jeg kan desverre ikke komme..Fikk legetime 12.45 i dag..å bor på vikhammer så det blir litt trangt med tid... men dere får det vel bra uten meg :) brøl ut om neste treff da dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...