Gå til innhold

mortiltreherligesmå....


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å spiser bollene dine nå......., og greier ikke å stoppe, tror jeg har puttet 4 stk i munnen...nam-nam... de var deilig gode:)))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe så kjekt å høre da... og så heldig du er...nå FRISTET du meg skikkelig :D hehe Men jeg unner deg de ;)

 

 

Tok noen opp fra frysen her om dagen, og jammen er de nesten bedre etter en tur i ovnen da (ca 10 min på 100 grader)... da blir de litt sprø i skorpen, hvis du forstår :))))

 

 

Fornøyd med den nye komfyren/stekeovnen da?

Skrevet

Ja, neste gang skal jeg bake en større dose, så jeg kan fryse ned...

tror jeg fikk 18 stk med denne oppskriften....

 

Ja, ovnen er jeg kjempefornøyd med:))))

 

tror jenta mi skal bake muffins når hun kommer hjem fra skole...Hun hadde kjøpt en pakke 1-2-3 muffins i sommer n gang, glemte at vi ikke hadde stekeovn,,,hehe,,, hun er bare 7 år da, så det skal bli morro å se om hun får det til:)))

Skrevet

Hehe skikkelig fest og feiring over ny stekeovn i heimen hos dere i dag da :DDDD

 

 

Kos dere med boller og muffins...og ny stekeovn :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...