Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste halvannen uken har vært helt fryktelig. Mini sover knapt nok på dagtid og når han har sovet så tar det ca 10 min før han blir sur igjen, gnir seg i øynene og sutrer. I perioder skal han kun bæres rundt og til og med da bare griner han. Han er konstant trøtt, men umulig å få til å sovne. Han har begynt å våkne flere ganger på natten og bare gråter. Enkelte dager har han ikke sovet i det hele tatt fra 10 på morgenen til han kollapser på kvelden. Trilling fungerer ikke, han griner da også. Vi er nå oppe i minst seks bæsjebleier om dagen, men avføringen er hard, ikke gul og slimete som jeg har hørt at den bruker å bli når det er tenner på gang. Matlysten er også dårlig. Jeg har prøvd å kikke i munnen hans for å se om jeg kan se noe, men han begynner å hyle hver gang jeg nærmer meg munnen hans, så det er umulig å si om det er noe på vei. Han fikk de to tennene nede for 3-4 uker siden uten at vi merket noe som helst. Plutselig en dag var de bare der.

Men hvis dette er tenner, hvor lenge kan jeg forvente at det varer? Holder på å bli litt sprø når mini er som dette, normalt er han jo verdens blideste gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Vet ikke hva jeg gjør om dette ikke er noe forbigående som tenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...