Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 dere som har fått svar ang lån/stipend når søkte dere? Var litt sen med å søke iår, så står 8 uker beh.tid. Men vet fra tidl år at svar har kommet i løet av noen uker selv om beh.tiden i utgangspunktet skulle være lang.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 jeg har heller ikke fått:( men står det 8 uker til deg? jeg fikk hele ti ukers ventetid jeg
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 10 uker?? De tar seg jaggu tid altså! Kan jeg spørre når du søkte? Jeg søkte mot slutten av juli..
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 søkte i beg. av aug. Tok to dager fra jeg søkte til jeg fikk svar.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 5 august fikk de inn søknaden min står det på nett, og rett under står det ti uker behandlingstid. Holdt jo på å dette av stolen når jeg så det, har studert før så er jo ikke akkurat ny i systemet heller. Lurer så innmari på hva som tar så tid jeg.. hmmmmm
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 dæven småsporvinj! hvem har du liggi med for å få ting så fort behandla^^ Det må jeg si var kjapt, skulle ønske de hadde fått litt fortgang på min søknad å
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 hva? du åsså? hmmm.. endelig bevist, lånekassa hater meg^^
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Da hater de nok meg også! Merkelig at de ikke tar det etter når søknaden kommer inn. HI
lille spira Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Jeg søkte et par dager etter jeg begynte på skolen - ca 20.august. Og torsdagen i uka etter fikk jeg brev om at søknaden var behandlet og i går var pangene på konto (etter jeg sendte inn gjeldsbrevet på torsdag). Skal si jeg var overrasket ja - hadde ikke regnet med å få svar før i slutten av sept - minst!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Heller ikke fått, var også litt sen... dette kan vist ta sin tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå