Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 tips til hva man bør ha på seg under fotograferingen? tenkte jo og ta ett såkalt nakenbilde..men vil jo ha noen bilder med klær også kansje...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei! Jeg har blitt fotografert siden uke 10 av min mann som er fotograf. * Hvit skjorte,hvit bukse(helst stor størrelse på skjorta) * BH og Boxer (mange av bildene blir sikkert i svart hvitt så fargen er ikke så viktig) * Hvit kjole/svart kjole(helst en ganske tynn sommerkjole) * Morgenkåpe * Et tynt laken i hvit farge Smør godt inn magen din med krem før bildene,dette gir mye glans. Ha håret i en hestehale for å få frem formene på kroppen. Kos deg kjempemye (ligger bilder på profilen min om du vil se)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Takk for tips! Morgenkåpe?? Men skjorte ja..det er sikkert fint:) Svart/hvitt bilder er også ett must ja... Bildene dine var nydelige, spesielt de siste bildet ditt:) Flott du er:)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg la alle bildene hittil fra hver månede nå. Vet ikke om du fikk med deg alle. Har oppdatert litt. Morgekåpe er stilig på bilde om du har fått litt mage. Spes om du skal ligge nede. Blir litt tøff vinkel å litt tøffe farger. Takk for fine kommentarer på bildene. Om du vil så har jeg en blogg som vi oppdaterer ofte. http://www.lisamari.no
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Så noen bilder, 5 stk kansje..men kan ta en titt på bloggen din også Jeg har liten mage jeg(bilde på profil) er veldig stolt av det altså men tror ikke jeg kan ha morgenkåpe...eller jeg vet ikke, ska iallefall ha ett alla demi moore bilde vet du...har du tatt ett slikt bilde? Jeg tror det blir fint:) Drar til fotografen i slutten av neste uke eller noe..tenkte kansje og ta selvbrunning først..men det e jo ingen vits i om jeg skal ha svart/hvitt bilder uansett egentlig...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Aha...mente du hvis jeg har morgenkåpe åpen? Lurer på om jeg så ett bilde av Kathrine sørland i se&her slik...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Morgenkåpen skal kun være på rundt armene..ellers skal den være åpen med evt undertøy på..liggende stilling å håret utover på gulvet..skikklig tøft.. Du kan jo se bildene jeg har på bloggen å se om du ser noe du kan like..
Sivert Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg har vært hos fotograf og tatt gravid bilder. De anbefalte svart pent undertøy, en svart trang t-skjorte, noen klær du føler deg komfortabel i, en hvit trang t-skjorte, en høyhalsa tjukk genser er veldig fint. Bildene ble kjempefine. Vi fikk til sammen 800 bilder. 400 i farger, og de samme 400 i svart/hvitt
Gjest Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Hvor mye betaler dere for dette? jeg har så sinnsykt lyst, men har ikke akkurat mye penger å bruke på dette:(
Gjest Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Hehe...er så heldig at jeg ikke betaler en krone..Men regner med hos fotograf at du må betale iallefall 1000 kroner å da får du med deg kun lavkvalitets bildene hjem å må betale opp imot 1000 kroner til for å få de høykvalitet-bildene. Det er så utrolig domt med enkelte fotografer at de ikke lar deg få originalene.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Vi var hos Fame fotografene og tok bilder, og der var fotograferingen og ett bilde gratis. Men det er fotografen som plukker ut bildet, og da hadde hun jo selvsagt ikke tatt det vi syntes var finest. (Med overlegg??) Så vi endte opp med å kjøpe ett bilde til til 695,- så syns ikke det var såååå halvgæærnt selv om det selvsagt er litt dyrt... Av klær så fikk vi beskjed om å helst ha på oss ensfargede klær. Klær med mye mønster kan virke forstyrrende. Pass også på å ha på en trang topp, løstsittende topper får deg bare til å virke tjukk... Personlig ville jeg ikke ta nakenbilder, for jeg har ikke lyst til å henge opp nakenbilder av meg selv i trappa slik at hvem som helst kan titte. Men det blir jo en smakssak da Lykke til og kos dere på fotografering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå