Trollkatt Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg blir så irritert på meg selv og på Meny, der jeg handler. Jeg har null selvdisiplin, og butikken har selvfølgelig alt godteriet ved kassene, og alltid noe sjokolade på tilbud. Jeg klarer jo ikke å holde meg unna. Er godtesyk hele tiden. Noen som så det programmet på tv3 i går, tjukk vs tynn? Der ble ei dame hypnotisert for å velge riktig mat, og slutte å spise når hun var mett. Det hadde vært noe... Vet at Torgrim Holte (han hypnosefyren) har en dvd der man kan hypnotiseres. Har lyst til å prøve det, jeg. Fikk akupunktur en gang mot søtsug, og det også funket kjempebra. Lurer på om jeg må ta en runde til med det... Er veldig flink vanligvis, men de siste ukene har det tatt helt av. Her om dagen kjøpte jeg tilogmed brus, og likte det! Jeg liker jo ikke brus! Skjønner ikke hva som skjer med meg, jeg.
~~DoraDora~~ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 En blir avhengig av det rett og slett. For noen år siden klarte jeg å komme meg ut av helv.... hehe, og holdt meg unna sjokolade i 15 mnd. Når jeg så sjokolade, var det som å se på toalettpapirrullen...den betydde ingenting for meg....men så kom Freia med de derre fylte sjokoladeeggene de har hver påske, og nysgjerrigheten tok overhånd (ALLE skrøt jo av hvor fantastiske de var...og det var de ...DESSVERRE...og så var det på`n igjen (((
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Kjenner til det dere beskriver, selv om jeg har blitt veldig flink å styre unna sjokoladen. Forbanner meg over Rema 1000 nå som nå har satt opp kjølebokser med sjokolade rett ved diskene. Har klart å styre unna foreløpig da. Men det er jo et sannt h... å gå med ungene å handle når de alltid skal være så forb... smarte å gjøre slike dumme ting. Litt ok med rimi som har sukkerfrie kasser, men jeg liker ikke å handle på rimi, de har ikke det jeg skal ha, og jeg må uansett på en annen butikk, derfor drar jeg heller på en annen butikke for å gjøre det enkelt med en gang. Rimi er ikke spesiellt billig heller.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg så programmet og kunne veldig godt tenkt meg å prøve, men det er vel ikke for oss vanlig dødelige med normal økonomi =( Jeg går på lavkarbo (følger den ikke slavisk) og det fungerer godt, foreløpig, men tror jeg har stoppet opp litt nå =( For meg er det slik med sjokolade at hvis jeg tar en liten eller to så er det vanskeligere dagen etterpå å holde seg. Det går noen dager så går det bedre og trangen på sjokolade er ikke lenger så stor.
metaMORfose Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg sykler gjerne en ekstra mil jeg, for en sjokolade! Jeg greier nemlig heller ikke å stoppe (( Men så er jeg egentlig ikke så lei meg heller. Synes bare at jeg er dum. Nå som jeg har vært syk har jeg spist mye og trent lite (les:ingenting). Kjenner på buksene at det har skjedd ting med kroppen min.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Null selv disiplin her også.. Finnes ikke det spor av... Hilsen ei som sitter og koser seg med en pose smash... Er jo gravid nå og burde jo ikke spist noen ting usundt egentlig. Veldig lite iallefall. Men klarer ikke å styre meg. Og merker jo ikke så godt om jeg legger på meg siden jeg har gode grav.bukser. Og nå har jeg fått så med kynnere og streng beskjed om å holde meg mest mulig i ro, og da legger det seg jo bare enda mer rundt forbi som jeg vil slite med å få av etterpå...
Trollkatt Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2008 Det er fint at andre er like svake som meg, hehe. Er litt skummelt nå, altså. Har gått opp ganske raskt i vekt i det siste, og ser det veldig godt når jeg er på gruppefysio og står foran det svære speilet... Har fått enorme lår, og det er nok sjokoladen som er skurken her. Uff. Jeg er også sånn at jeg mister suget litt hvis jeg klarer å styre unna noen dager. Problemet er jo bare at jeg ikke klarer å styre unna, og da faller jeg for fristelsen så å si hver dag. Det er jo sååå godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå