olebrum30_05&09&13 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 jeg skal ha mensen på lørdag etter mine beregninger, når kan jeg teste? klarer nesten ikke vente.. hehe.. har hatt ømme brystvorter denne mnd, mye trøtt å vondt nederst i magen.. håper på positiv test..
julibarn igjen:) Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei, jeg har også IKM i helgen, og har vanlig clear blue liggende klar! Tror det står at man kan teste opptil 3 dager før IKM (med cb digital 4 dager før), så jeg tenker jeg tar en test imorgen tidlig.. Lykke til, til oss begge:)
olebrum30_05&09&13 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 okey.. da prøver jeg imorgen tidlig.. krysser fingrene for oss begge.. har så lyst på positiv test får holde hverandre oppdatert jeg tror jeg har 28 dagers syklus. har alltid hatt det men juni hadde jeg 30 (tror jeg var fordi jeg tenkte så mye på det) og forrige mnd hadde jeg 26.. så vet ikke helt men går ut ifra 28 dager ihvertfall...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Hei Moro, jeg skal også ha mensen (vil ikke ha) på lørdag... Leeenge å vente... Klarte heller ikke vente, jeg da. Tok en test (ikke clearblue) onsdag morgen, som var negativ Skikkelig nedtur, men trøster meg med at det fortsatt er håp! At det var for tidlig... Har også ømme brystvorter, og vondt nederst i magen. Ikke helt likt som da jeg venter mens, så håper så inderlig at det er de rette "ubehagene"! Uansett skal jeg nå kjøpe clearblue til over helgen. Tror ikke jeg tør prøve før mandag morgen. Ble litt skeptisk etter den negative... Blir spennede å se hvordan det går med oss da :-D
olebrum30_05&09&13 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 ja jeg har hatt en test liggende i ett par dager nå.. vet ikke om jeg skal teste imorgen eller på mandag... tilfelle mensen bare er litt forsinket.. hehe.. får håpe jeg har nok å gjøre så jeg "glemmer" det litt ut hehe... ja vi får krysse fingrene å håpe på at neste uke er vi på bim hehe.. håper sååå på mai baby.. hehe... sender masse baby støv til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå