englebarn x 2 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Den med avtagbart ullfor? Tenkte å dra å se på den. Skogstad er ikke så himla dyrt som mye annet... Og mange farger å velge i mellom for oss som vil at dyre klær skal kunne brukes av både storesøster og lillebror...
kanutteogkruttet Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har brukt skogstad sine dresser hele tiden og er veldig fornøyd med de De er slitesterke, holder barna varme og tørre gjennom vinteren og så beveger de seg lett i disse Jeg kommer til å sverge til skogstad så lenge jeg er fornøyd.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har lagd en tråd lenger ned her jeg.. men hvor mye koster en slik dress?
kanutteogkruttet Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Svarte inne på tråden din Lily
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 ja så det.. Takk.. Er ikke så gærdi i pris sånn i forhold til Reima og Troll og de der....
kanutteogkruttet Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Nei, de er ikke det. Og så er de så fine Kvaliteten er jeg også storfornøyd med. Barna mine har ikke vært kalde eller våte i disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå