Gå til innhold

Det vil kanskje forbause noen av dere brødskaller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lov å si fitte akkurat så mange ganger man orker. Takler du det ikke? nei, så sett deg i et hjørne og vogg da.

det er lov å syns at trygdesnyltere en undermennesker

Det er lov bli kvalm av overvektige

Det er lov å bli kvalm av celulitter

Og det er jaggu lov å bli forbauset over at det kan finnes så mange nek samlet på ett og samme sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk litt lyst til å sette meg i et hjørne og vogge. mest fordi jeg lurer på hvordan det føles. er fryktlig lenge siden jeg har gjort noe sånt. (og veldig lite pga listen din.. hehe)

Skrevet

Det er fint at du beskriver deg selv,du er jo i det minste ærlig

Skrevet

Nå som du minnet meg på det med fedme og celulitter og de innlegga hans har jeg bestemt meg! Ja, dette skal komme ut!!! Svært mange kvinner som har født har celulitter og han jobber faktisk med kvinner som har sikkert det ene og det andre...Dette skal bli morsomt når det kommer frem i lokalavisa. Han mister nok jobben sin, hvis ikke er jeg sikker på at han vil ha minimalt med klienter.

Men versågod, dere kan jo dra å besøke klinikken hans!!! Syntes de stakkars damene som holder til hos denne homoepaten bør å vite hva slags uhyre han er! Nytter ikke hva dere sier...

Skrevet

Herregud. Du er rett og slett bare dum du anonymen.

Hva i helvete får du ut av å ødelegge for en hel familie?

Skrevet

En mann som sitter på nett og provoserer til debatt/krangling og får sin moro ut av at hormonelle fruer og frøkner biter på kan vel knappest kalles ond og uhyre. *ler litt*

Vi har virkelig grusomme mennesker i denne verdenen som gjør virkelig onde ting, og jeg tviler på at de startet i det små på internett ;-)

Jeg er tykk, har cellulitter og sikkert masse annet denne personen har snakket nedsettende om, men hvorfor i alle dager skal jeg bry meg? Mannen min synes jeg er verdens deiligste, og det er det viktigste for meg altså =)

Jeg synes det er Lavmåls å henge ut mennesker med navn og bilde her inne eller noe annet sted på nett der det ikke er meningen at slikt skal komme frem. Ja, han har et ansvar for hva han skriver og uttaler seg om, men alle her inne har et ansvar for hva man konsumerer og hvordan man velger å tolke det.

Ikke gi denne personen noe mer makt over deg/hver enkelt enn det han i virkeligheten har. Det er ansvarsfraskrivelse.

Jeg mener ikke at man er dum og fjern om man kan bli såret over innlegg, men det er vel sterkt å gå ut og kjøre en offentlig vendetta over noe som i virkeligheten er såpass lite som dette. Det er jo bare småtteri og fjas.

Hans profesjonelle personlighet er garantert en annen, ellers hadde han hatt store problemer med å drive sin geskjeft. Spør du deg hvordan din lege/tannlege/taxisjåfør whatnot er på fritiden? Bryr du deg egentlig om hvorvidt han slår kona, kjefter ut ungene sine, driter seg ut på nett eller kler seg i kjole? Eller er du mer opptatt av at han oppfører seg korrekt mot deg?

Glem denne fysakken, lev livet ditt og gled deg over at du sparer deg sinne og bitterhet. _Det_ er ødeleggende for deg nemlig. Å være så sint hele tiden =)

Skrevet

Hvordan kan man miste jobben sin bare fordi man ikke liker cellulitter og fett? Hva hvis gynekologen din er homo, burde ikke han få jobbe mer da?

Skrevet

VI bryr oss? Jøss... sjekk alle anonyme innlegg postet her de siste døgnene, så forandrer du nok mening! SÅ!

Skrevet

La meg prøve din strategi: Nå irriterer du meg sånn at det spøker både for anonymiteten, rullebladet og jobben din.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen tar seg nær av hva yppert skriver. Men, det er vel lov å synes han er tragisk og lite oppfinnsom? Akkurat på samme måte som man kan hate feite. Jeg ler ikke av den samme vitsen hver dag i 5 år vettu.

Skrevet

hahahahahahahaha, dette er bare så patetisk! voksne gravide kvinner som skriver innlegg som dette :P

ironisk håper jeg virkelig!

Skrevet

Det er rart hvor mange som ikke bryr seg, men bare må kommentere i hytt og pine. " jeg bryr meg ikke altså, MEN.."

Skrevet

Fuckface: Vet du hva en gynekolog er egentlig?? hahahahaha jeg ler så jeg griner!! Latterlig, latterlig utsagn

Skrevet

Ja, tenk det. Og tenk om legen din synes du er ekkel :o Burde få sparken vøtt!

Skrevet

Ja tenk det, om jeg kunne sparket legen og puttet en ny i den stolen, så hadde jeg sluppet unna med alt bryet ved å skifte legekontor og slikt..

Skrevet

Og gjett hva! Det er også lov å synes at noen er usmakelige, har et råttent kvinnesyn og helt klart sliter på privaten også!

Det er noe å tenke på for brødskallene og de som ikke klarer å skrive et innlegg selv, men til stadighet bare må *applaudere* for andres makkverk!

Skrevet

Synes det er delig at han er vekk, på den ene eller den andre måten. Han var et stort rasshøl. Likte han ikke idet hele tatt pga oppførselen her.

Ellers driter jeg i hva fagfolk gjør på fritida, men jeg vil helst ikke vite at læreren til sønnen min går på homseklubber i lakk og lær. Ei heller vil jeg vite at presten i bygda er utro med konfirmantene som har rukket å fylle 16 år. At han nyinflyttede naboen er drapsdømt ønsker jeg heller ikke å vite....men det jeg veit er at dryppert er en drittsekk!

Skrevet

Så det er feil det også?

Det må gå ann å være enig uten å skrive så mye alltid, denne diskusjonen har foregått i så mange dager nå at en kan bli lei av å gjenta seg selv og nettopp bare vil si seg enig.

Skrevet

Og til og med drapstømte hardt kriminelle har beundrerinner...som sender brev... uten sammenligning forøvrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...