Gå til innhold

Dere som har barn i barnehage

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar de barnehage bilder hvert år?

Nå sist jeg henta lillemor i barnehagen så jeg oppslaget "Fotografen kommer". De har tatt bilder hvert år siden hun begynte i barnehagen. Dvs dette er 3.dje gang hun skal bli tatt barnehagebilde av, og hun er ikke 3 år ennå.

Jeg vet jo at vi ikke trenger å kjøpe bildene, men...

Hva er praksisen i deres barnehager? og kjøper dere bildene hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår barnehage tar bilder hvert år. Jeg synes de er helt horribelt dyre! Derfor kjøper vi sjelden alle bildene. Vi kjøper alltid gruppebildene, også ett portrettbilde til oss, og ett portrettbilde til svigers og ett til moren min. Dvs tre protrettbilder av begge barna pluss gruppebilde av begge gruppene. Vår barnehage pleier å ta søskenbilder og, så vi ender jo opp med ganske mange, for vi må jo ha tre versjoner av søskenportrettet og :)

Jeg synes det er veldig koselig med barnehagebildene. Skulle bare ønske de var billigere, og at vi var flinkere til å ramme dem inn. Alle bildene ligger i en skuff... Men vi har store planer :)

Skrevet

Ja, alle barnehagene vi har hatt har brukt å ta bilde hvert år:) Greit for dem som bare går 1 år i barnehagen da:)

Jeg tenker hvert år, at i år skal jeg ikke kjøpe bildene, men gjør jo det hver gang.....

Skrevet

Vi kjøper også gruppebildet (Setter det i barnehagepermen deres...den de får med hjem når de skal slutte i barnehagen) og søskenbildet hver år.

Skrevet

I barnehagen der mine barn går tar de bilder annen hvert år. Synes det er en fin ordning. De tok bilder i år og vi kjøpte pakken som vi ble tilsendt for det var billigst.

Skrevet

Bilder hvert år og vi kjøper hvert år. Kan ikke la være! Kan jo ikke kaste gutten min...

Skrevet

Jeg er styrer i barnehage, og det året jeg prøvde å innføre annethvert år, så ble det rabalder. Så vi arrangerer fotografering hvert år, så er det opp til hver enkelt familie.

I barnehagen til vesla tar de hvert år, og vi kjøper alle bildene hvert år. Hun elsker for øvrig bilder av seg selv. :))))

Skrevet

Jeg er glad for at det blir tatt bilder hvert år. Er jo nye barn på avd for hvert år. Og trenger jo ikke kjøpe hvis en ikke har lyst på. Mitt barn gikk bare i b.hagen i ett år. Hadde blitt veldig lei meg om det ikke skulle bli tatt bilder det året..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...