Frk Vims Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 To streker!! Sitter her helt skjelven... Hadde ikke trodd det! Veldig glad, men samtidig er det litt skummelt - 4-barns mor hvis dette går bra!
Amodi Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 GRATULERER!!!!!!:) kos deg, håper du får et fint svangerskap:)
Shiny84 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 oj, det blir spennende, gratulerer så mye!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så mye!!!
Frk Vims Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Nei, vi har ikke det. Var 2pp nå, og vi har i realiteten ikke prøvd så mye. Siste måneden har jeg hostet (bronkitt) og vært forkjølet (rett og slett lite fristende med noe annet enn soving da!), så mulighetene for å treffe har vært få! Men, det var tydelig nok!
monkri mamma til 4 Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 gratulerer. j også prøver med nr 4 og er i 2pp nå. kanskje j blir gravid snart også. gratulerer så mye.
Frk Vims Skrevet 4. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2008 så morsomt monkri! Hadde vært morsomt om dere også lykkes snart! Fint med noen i samme situasjon! Hvor gamle er barna dine? Mine er 10, 8 og snart 3. Jeg er spent på reaksjonene deres (spesielt eldstejenta) og fra omverdenen ellers! Lenge til IKM da?
monkri mamma til 4 Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 j har ei jente på 6 og to gutter på 5 og 2 år. har ikm søndag i uke 39. føler at d er så lenge til.. hadde vert fint om j ble gravid nå snart også. da kunne vi ha fulgt hverandre.
Frk Vims Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 Da blir jeg med og krysser fingrene for at det lykkes denne pp for dere! Mine barn er foressten også jente først, så to gutter. Tenker dette blir gutt nr 3!
monkri mamma til 4 Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 tusen takk for d. håper på jente denne gangen j.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå