♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Vi har vært på vår første av 8 samlinger med babysang idag. 15 små hjerteknusere i varierende alder liggende på matter på gulvet og vi har sunget for og med de. Leker, rim, regler og bevegelser- kjempekoselig. Anbefales på det sterkeste til dere som lurer!
aprilprinsesse Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 hvor kan en gå på det da? Er det dyrt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå