Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Her er mine symptomer Strekkesmerter neders i magen Promping grining ...og i dag kvalme og hodet i doskåla. Fortsatt ca 1 uke til ikm. Tok test, og den var negativ. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli offer for så sterke psykiske symptomer. Nå kan det jo hende at testen kan bli positiv nærmere ikm. Men jeg trodde at ved så sterke symptomer så må da testen vise + ?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 tror ikke du er alene om det... ;P
Glaglagla!! Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Da er jeg gal også!!!! I dag har jeg konstante støl/strekksmerter på ene siden av magen - puppene mine verker ikke så mye lenger - men blodårene er sååå tydelige. Ikke kvalme, annet enn litt på kvelden. Kjenner det litt i korsryggen - ikke menssmerter mer "vondt". Skal ha mensen 12/9 - tok test i går - NEGATIV. Men med førstemann gikk jeg to uker over mens med negativ test - ennå jeg vaaar gravid. Jeg føler meg som verdens dummeste som føler at jeg er gravid om mensen kommer når den skal.........
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg tenker på navn allerede. De to andre barna mine har jeg testet posetivt ca 5 dager før ikm. Tror faktisk jeg har ikm den 12 jeg også. Neste test her i huset er på Lørdag med morgenurin og clearblue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå