lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 I går kveld/natt lå vi og prata til kl 02... Hadde egentlig lovt jeg skulle stå først opp i morges, men da hadde jeg jo ikke regnet med slike nattlige syssler... Skal på jobb i ettermiddag fra kl 15.00 til 23.15. Gruer meg allerede, er kjempetrøtt. Måtte jo stå opp kl 9.30 siden vi hadde endel vi måtte gjøre i dag. Lillemor våknet ikke før kl 08.00. samboern er heldigvis så snill at han står opp når han ser at jeg ikke klarer det. Huff, vi er egentlig kjempedårlig å prate sammen, så når vi først prater er det vanskelig å stoppe. Vi prøver også å gjøre noe med det, det er absolut på tide. Har bestemt oss for at vi MÅ prøve å prate sammen hver dag. Kan faktisk gå dagesvis og ukesvis uten at vi prater om annet enn overflatiske daglige ting.
Trollkatt Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Høres jo veldig koselig ut, da Skulle ønske vi kunne ta oss tid til å snakke ordentlig sammen og. Det er lenge siden vi hadde tid til bare å ligge og snakke. Vi er jo stuptrøtte kl ti, og når vi er alene prioriterer vi gjerne å se film (endelig kan vi se en film, liksom) eller rett og slett stillhet. Hvor lenge har dere vært sammen?
~~DoraDora~~ Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Så bra at dere prøver så godt dere kan. Vi jenter liker jo å prate også ..... Overlever vel trettheten da? Jeg og mannen min har alltid hatt kjempegod kjemi. Vi kan snakke om, og diskutere alt mulig. Vi storkoser oss i hverandres selskap. Vi er sammen omtrent hele tiden(Selvfølgelig er vi med venner innimellom...men oftest sammen), og blir aldri lei hverandre. bakdelen er at vi ofte ikke kommer oss i seng før laaaangt på natt. Men det er viktig å kommunisere MYE og OFTE i et forhold. Det er viktig å ikke bare være kjærester, men også gode venner, som kan lufte alt for hverandre
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 problemet vårt er at vi tar oss ikke tid til å snakke. Vanligvis legger vi også oss kl 22, og sovner momentant. I går kveld hadde jeg bare så mye jeg måtte få ut MIsunner dere med menn som kan snakke og gjør det. Min samboer har en sperre der, som jeg jobber med å få bort.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Vi har vært sammen i 5,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå