Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i min 15-16 uke... litt usikker på hvor langt det egentlig er..

Men, i området rundt livmoren er d ofte jg kjener ubehag, små smerter. Gjør ikke direkte vondt men nok til at jg tenker over d.

Flere som har d på samme måte?

Har trøstet meg m at d er livmora som vokser... Er 6år siden jg var gravid sist, så jg husker ikke hvordan d var!

 

Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det vokser og gror inni der og det skal gjøres god plass til den lille .o) så det er nok helt vanlig.. men skjønner at du tenker og er bekymret.. sånn er vi alle :o) lykke til videre...

Skrevet

Takk for svar:)

Uff ja, mye bekymringer;)

Har vært en lang vei hit vi er idag, derfor bekymrer jg meg nok mer enn vanlig og tror jg... desverre!

Men d er vel sånn vi er laget da:)

Skrevet

Jeg vet hvordan det er, har jo prøvd selv i 11 år og har hatt 4 ivf forsøk og skulle i gang med vårt 5 forsøk så satt den plutselig på egenhånd, virkelig mirakel :o)) så har jeg spydd i 4 første mnd og nå ligger jeg rett ut med kort livmorhals, og må ligge rolig så ikke det blir noe tidlig fødsel.. er jo bare 20 uker på vei. Så vet hvordan man har det og at man er redd for alt i grunn....

 

Ønsker deg masse lykke til.. kleem

Skrevet

Uff, stakkar deg da.. d skal ikke være lett for enkelte av oss!

Vi fikk ei jente i -03. Ble gravid igjenn i -05. Siden da har jg hatt 3sa og 2ma på under 2år... Men nå heldigvis, etter 1år m pause, akupkt og egenpleie, ser d ut til at det endelig går vår vei igenn:))

Godt vi er så sta og ikke gir opp. Alt ordner seg for snille jenter vettu;)

Nå er d vår tur:0)

 

Masse lykke til videre!!

Stor klem!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...